اجرای پروژه سرمایه گذاری آستان امامزاده محمد(ع) کوهدشت

رضایی پور گفت: طرح تعمییر هتل و رستوران آستان امامزاده محمد (ع) شهرستان کودهدشت اجرایی شد.

« مسلم رضایی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: اجرای پروژه های سرمایه گذاری از رویکردهای اوقاف و امورخیریه برای آستان مقدس بقاع متبرکه استان است.

 

وی افزود: تمام فواید حاصل از سود پروژه‌های سرمایه‌گذاری در موقوفات صرف کارهای خیر می‌شود.

 

معاون بهره وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه لرستان ادامه داد: در این راستا تلاش می شود با جذب فرصت های سرمایه گذاری موقوفات این استان در احیای اراضی موقوفه و تبدیل به احسن کردن این موقوفات اقدام شود.

 

وی با اشاره به پروژه های سرمایه گذاری آستان مقدس امامزاده محمد(ع) شهرستان کوهدشت، ابراز کرد:  با مشارکت بنیاد توسعه و عمران موقوفات استان لرستان و همکاری مدیریت اوقاف شهرستان کوهدشت، پروژه مجموعه هتل و رستوران امامزاده محمد شهر درب گنبد به متراژ و زیربنای ۱۲۰۰ متر مربع دارای رستوران و ۲۰ سوئیت مستقل در سه طبقه احداث شده است.

 

رضایی پور با اشاره به اجرای طرح تعمیرات هتل آستان مقدس امامزاده محمد(ع) درب گنبد کوهدشت، افزود: دراین طرح  نصب نرده های محافظ پنجره ها، گازکشی، تعویض مشعل های موتورخانه و نصب درب کرکره ای انجام شده است.

 

وی بیان کرد: همچنین پروژه سرمایه گذاری پرورش قارچ آستان مقدس امامزاده محمد(ع) شهرستان کوهدشت راه اندازی شده است.

 

معاون بهره وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه لرستان با بیان اینکه  تا رسیدن به نقطه مطلوب در جهت احیای موقوفات تلاش می کنیم، افزود:  در سایه طرح های احیای موقوفات، درآمد و سود حاصله از سهم اوقاف می‌تواند با شرایط بهتری صرف نیت واقف و امورات خیری چون مراسم، جلسات قرآنی و روضه‌خوانی، تهیه جهیزیه، کمک به نیازمندان، کمک به بیماران سرطانی و صعب‌العلاج و سایر امورات خیریه شود.

 

شایان ذکر است، امامزاده محمد شهرستان کوهدشت  از امامزادگان واجب‌التعظیم و مورد احترام‌ مردم استان‌های غربی و جنوب غربی کشور است، که زائران این امامزاده همواره برای اقامت در شهر درب گنبد با مشکلات فراوانی مواجه هستندو توسعه مراکز اقامتی در این شهرستان از اموری است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

کد خبر 1124684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha