۱۴ نفر از مددجویان کامیاران به آغوش خانواده‌هایشان بازگشتند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کامیاران گفت: ۱۴ نفر از مددجویان زندان کامیاران به آغوش خانواده‌هایشان بازگشتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، کورش مرادی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کامیاران در بازدید از  اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی این شهرستان اظهار کرد: در راستای اجرای سیاست‌های ابلاغی قوه قضائیه به منظور کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها پس از بررسی پرونده مددجویان حائز شرایط در چهار چوب قوانین و مقررات با مرخصی منتهی به آزادی ۱۴ نفر از مددجویان این مرکز موافقت شد و این افراد به آغوش خانواده خود برگشتند.

 

وی بیان کرد: در اجرای نامه معاون قضایی قوه قضاییه در خصوص بررسی پرونده مددجویان واجد شرایط عفو با تشکیل شورای طبقه بندی زندان، پس از بررسی‌های صورت گرفته از پرونده‌های مددجویان  با تعداد 119 پرونده که دارای شرایط اعطاء عفو حسب بخشنامه ابلاغی بودند موافقت شد.

 

دادستان کامیاران ضمن بازدید از بندهای داخل زندان با تعدادی از مددجویان به منظور رفع مشکلات  و رسیدگی به درخواست آنها به صورت چهره به چهره دیدار  و دستورات مقتضی حسب درخواست‌های آنها را صادر کرد.

 

در پایان نیز با تعدادی از خانواده زندانیان که در در راستای پیگیری امور مربوط به مددجویان خود به زندان مراجعت کرده بودند دیدار و دستورات مقتضی در راستای رفع مشکلات و درخواست‌های آنها نیز صادر شد.

کد خبر 1124703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha