غنای فرهنگ و هنر در فارس یک سروگردن از دیگر استان ها بالاتر است

هاشمی گفت: فارس پایتخت فرهنگ و هنر ایران زمین محسوب می شود و غنای فرهنگ و هنر در فارس یک سروگردن از دیگر استان ها بالاتر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید محمد هاشمی»، امروز (چهارشنبه 17 آذر) در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس که با حضور معاون امور مجلس و حقوقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار «حافظ» شیراز برگزار شد، گفت: از مدیر کل جدید می خواهیم نکاتی که پیشکسوتان فرهنگ و هنر گفتند سرلوحه کار باشد.

معاون امور مجلس و حقوقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: فارس پایتخت فرهنگ و هنر ایران زمین محسوب می شود و غنای فرهنگ و هنر در فارس یک سروگردن از دیگر استان ها بالاتر است.

وی با اشاره به اینکه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در اذهان متولی فرهنگی استان محسوب می شود، افزود: توقعی که وجود دارد که با واقعیت امکانات و اختیارات همخوان نیست ولی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سعی می کند این مسئله را تعدیل کند.

هاشمی با یادآوری این مطلب که مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی باید بتواند چتر حمایت را گسترده کند، تاکید کرد: دولت مردمی و انقلابی هستیم و این وزارت خانه همین است و وام دار هیچ گروه و جریانی نیستیم از اینکه بخواهید آرمان های انقلاب را سر دست بگیرید و از آن حمایت کنید هیچ لکنت نداشته باشید.

معاون امور مجلس و حقوقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با یادآوری این مطلب که جنگ به حسب عادی و روی کاغذ باید شکست می خوردیم ولی با حضور جهادی بسیج کار به خوبی پیش رفت، اضافه کرد: باید کارها به شکل جهادی پیش برود و رویکرد انقلابی بی تعارف و لکنت باشد.

وی اضافه کرد: مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی با استفاده حداکثری و با مناعت طبع و از ظرفیت حداکثری همکاران استفاده کند و با ایجاد حسن تعامل و برادری باید مسیر را جلو بروند.

این مقام مسئول تاکید کرد: از استاندار فارس تشکر می کنم که همراهی زیادی داشته و استاندار کنونی فارس شوق کار دارد.

هاشمی ضمن تشکر از مدیر کل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، اظهار کرد: گاهی با آمدن دولت ها برای ایجاد تحرک بیشتر است و نفی کننده زحمات مدیران گذشته نیست.

کد خبر 1124704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha