همه ی ما نسبت به نماز اطرافیانمان مسئول هستیم

حجت الاسلام ابراهیمی با تاکید بر اینکه همه ما نسبت به نماز اطرافیانمان مسئول هستیم، گفت: به صورت ویژه اقامه نماز جماعت در ادارات استان جدی گرفته شود و اگر بخواهیم جلوی اختلاس، کم‌کاری و معضلات دیگر را بگیریم باید نماز را در سطح ادارات ترویج دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، حجت الاسلام «عباسعلی ابراهیمی» امروز(۱۷آذر) در اولین اجلاسیه سراسری نماز که در راستای معرفی ایده های موفق و تجلیل از خادمین و مسئولین پرتلاش در ترویج این فریضه الهی گام می نهند به میزبانی سپاه کربلا مازندران، اظهار کرد: ترویج نماز و رفع مشکلات حوزه ترویج نماز فقط برعهده ستاداقامه نماز نیست و همگان در این امر بایستی احساس مسئولیت نمایند.

 

 

دبیر ستاداقامه نماز مازندران با تاکید بر اینکه همه ما نسبت به نماز اطرافیانمان مسئول هستیم، خاطرنشان کرد:نماز ناپاکی‌ها را از انسان دور می‌کند اگر نماز قبول شود همه اعمال خیر انسان قبول می‌شود.

 

 

حجت الاسلام ابراهیمی با تاکید اینکه هر فردی در هر جایگاهی که باشد وظیفه ترویج نماز را برعهده دارد، اذعان کرد: ستاداقامه نماز استان مازندران از صاحبان ایده در راستای تولید محتوا پیرامون اهمیت اقامه نماز و ترویج این معروف واجب در بین اقشار مختلف جامعه استقبال می نماید.

 

 

وی با تاکید براینکه اقامه نماز باید درمدارس، دانشگاه ها و ادارات ترویج داده شود، گفت: همچنین به صورت ویژه اقامه نماز جماعت در ادارات استان جدی گرفته شود و اگر بخواهیم جلوی اختلاس، کم‌کاری و معضلات دیگر را بگیریم باید نماز را در سطح ادارات ترویج دهیم.

کد خبر 1124760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha