ناخدا یکم «سعادت» به فرماندهی ناوگان شمال کشور منصوب شد

ناخدا یکم «حمید رضا سعادت» امروز(چهارشنبه ، ۱۷ آذر ) به سمت فرماندهی ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در انزلی، آیین تکریم و معارفه فرماندهی ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) امروز(چهارشنبه، ۱۷ آذر) با حضور مسئولان ارشد نداجا در انزلی برگزار شد.

 

ناخدا یکم «حمیدرضا سعادت» در این مراسم ابراز امیدواری کرد امانت دار خوبی برای نظام اسلامی باشد و گفت: اصلی ترین برنامه حفظ برنامه و ارتقای وضعیت امادگی ووتوان رزم و دفاعی ناوگان شمال نیروی دریایی راهبردی ارتش با دو محور نیروی انسانی و تجهیزات در صدر برنامه های این ستاد فرماندهی خواهد بود.

 

فرماندهی ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) اظهار داشت: با اهتمام همسایگان در دریای خزر، دریای خزر همواره دریای صلح و دوستی بوده و سیاست هم بر این منوال است که برای حفظ این مهم تلاش می کنیم.

 

امیر دریادار دوم «عبدالوهاب طاهری» نیز در این مراسم گفت: طی خدمت ۳۰ ساله خود در نیروی دریایی راهبردی ارتش سعی کردم آنچه به ضرورت بود انجام دهم

 

فرماندهی سابق ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) گفت: اگر امروز کاری در ناوگان شمال کشور انجام شده با تلاش همکاری فرماندهان نیروی دریایی ارتش در این منطقه بوده که قدردان زحمات آنها هستیم.

 

وی نیروی دریایی ارتش را مجموعه ای ولایتمدار، معتقد و متخصص اعلام کرد و افزود: طی مدت ۳۰ سال خدمت در نیروی دریایی ارتش تمام تلاش خود را در راستای اعتلای نظام به‌کار بستیم اگر چه کار در عرصه دریا کار سختی است اما آنچه وظیفه بود به انجام رسید.

 

طاهری با تقدیر از همه کسانی که طی مدت سه سال عهده داری مسیولیت فرماندهی ناوگان شمال این مجموعه را یاری کردند از پیگیرهای دستگاه قضایی برای باز پس‌گیری زمین پاسگاه حسن رود تقدیر ویژه داریم اگر این همراهی از سوی مراجع قضایی گیلان صورت نمی گرفت در وضعیت سختی قرار می گرفتیم.

 

گفتنی است، ناخدا یکم «حمیدرضا سعادت» پیش از این سمت جانشینی ستاد فرماندهی ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی امام رضا (ع) بود. امیر دریادار دوم «عبدالوهاب طاهری» به مدت سه سال عهده دار مسئولیت فرماندهی ناوگان شمال بود که به مقام بازنشستگی نائل آمد.

 

کد خبر 1124762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha