زیرکوه صاحب پزشکی قانونی شد

طی مراسمی با حضور مدیرکل پزشکی قانونی خراسان جنوبی، معاون قضایی دادگستری استان و مسئولان شهرستانی اولین ساختمان پزشکی قانونی در زیرکوه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، صبح امروز (۱۷ آذر) طی مراسمی با حضور مدیرکل پزشکی قانونی خراسان جنوبی، معاون قضایی دادگستری استان، سرپرست فرمانداری شهرستان و جمعی از مسئولین شهرستان زیرکوه، مرکز پزشکی قانونی در شهرستان زیرکوه افتتاح شد.

 

 

«محمدعلی توکلی»مدیرکل پزشکی قانونی خراسان جنوبی در این مراسم اظهار داشت: با پیگیری های زیاد در سطح استان و به همت خیرین عزیز این توفیق نصیب شد تا بتوانیم این مرکز را در شهرستان زیرکوه راه اندازی کنیم.

 

 

وی با بیان اینکه بین ۳۰ تا ۵۰ درصد پرونده های قوه قضاییه از مسیر پزشکی قانونی می‌گذرد، ادامه داد: به همین سبب راه اندازی پزشکی قانونی در زیرکوه یکی از واجبات بود که با تلاش و پیگیری های زیاد محقق شد.

 

 

مدیرکل پزشکی قانونی خراسان جنوبی عنوان کرد: مردم شهرستان زیرکوه گاهی برای برخی پرونده ها باید مسیر طولانی بیش از ۱۶۰ کیلومتر تا رسیدن به مرکز پزشکی قانونی طی می کردند که این امر واقعا برای مردم این شهرستان ایجاد مشکل می کرد.

 


وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم خدماتی که باید در پزشکی قانونی ارائه شود به طور کامل و جامع در این مرکز ارائه دهیم.

کد خبر 1124766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha