پروژه سینمایی فیلم خروس؛ در دیار ۱۵خراد استارت زده شد

پروژه سینمایی فیلم خروس ؛ با حضور بازیگران خود در دشت ورامین جلوی دوربین رفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، پروژه سینمایی فیلم سینمایی خروس ؛ امروز با حضور بازیگران خود در دشت ورامین جلوی دوربین رفت و این کار هنری کلید خورد.

مژگان ترانه کارگردانی این فیلم را برعهده دارد که به تازگی توانست بواسطه فیلم کوتاه کاندید موفقیت بین المللی خود را همراه با علیرضا ترامشلو هنرمند پیشکسوت تئاتر وسینمای شهرستان قرچک کسب نماید.

گفتنی است، فیلم سینمایی خروس که روایت گر اتفاقات بعد از جنگ تحمیلی میباشد ، دارای اپیزودهای اجتماعی و معناگرا است که از لحاظ احساسی و روانی تاثیر شگرفی بر مخاطبین خواهد گذاشت.گلزار بی بی زبیده شهرستان قرچک آغازگر تصویربرداری از هنرنمایی هنرمندان تئاتر ، سینما و تلویزیون بود که صاحب تجربه و علاقه مند به پیشرفت در عرصه بازیگری می باشند.

لازم به ذکر است، در روزهای پیش رو ، قسمتی از صحنه های این فیلم در قرچک ضبط خواهد شد و در ادامه روستای حسین آباد دفتری از توابع شهرستان ورامین بعنوان لوکیشن اصلی ، روایت گر این فیلم خواهد بود، بخشی از تصویربرداری نیز در شهرستان پیشوا پیش بینی شده تا این شهر مذهبی نیز سهمی در روایتگری داستان داشته باشد.

از نکات قابل توجه فیلم خروس ، بهره مندی از هنرجویان جوان دشت ورامین در کنار بازیگران باتجربه  می باشد که می تواند آغازگر اتفاقی نو و تحول برانگیز در عرصه پرورش استعدادهای ناب اهالی هنرشود.

کد خبر 1124772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha