اهدای ۱۰۶۰ جلد کتاب از سوی شهروندان فسا در طرح «نذر کتاب»

فیروزی گفت: شهروندان فسایی در راستای طرح «نذر کتاب» تعداد هزار و ۶۰ جلد کتاب به کتابخانه های عمومی این شهرستان اهدا کردند.

«محمدحسین فیروزی» در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان از فسا، با اشاره به برگزاری چهارمین جشنواره مردمی «نذر کتاب» در شهرستان فسا، گفت: در راستای برگزاری این جشنواره و از ۲۲ آبان تا ۵ آذر ۱۴۰۰ تعداد هزار و ۶۰ جلد کتاب توسط شهروندان فسایی به کتابخانه های این شهرستان اهدا شده است.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی فسا افزود: این تعداد کتاب توسط ۵۷ نفر از همشهریان اهدا شده که ارزش تقریبی آن ۱۵۵ میلیون ریال برآورد شده است.

 

وی با دعوت از شهروندان برای شرکت در این طرح، عنوان کرد: شهروندان می توانند کتاب های نو و استفاده شده با موضوعات کودک و نوجوان، کمک درسی، رمان، داستان، تاریخ، علمی، مذهبی، دانشگاهی و هر کتاب دیگر را برای استفاده عموم به کتابخانه های عمومی شهرستان فسا اهدا کنند.

 

فیروزی عنوان کرد: چهارمین جشنواره مردمی نذر کتاب فسا تا ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۰ با شعار هر شهروند یک کتاب هدیه به کتابخانه‌های عمومی میزبان شهروندان فسایی است.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی فسا در پایان اظهار کرد: در صورت تمایل با تماس با دبیرخانه، کتاب های اهدایی را در محل از شما تحویل می گیریم.

 

کد خبر 1124797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha