محفل انس با قرآن کریم به یاد شهدای دانشجوی شهر هشتجین برپا شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) از برپایی محفل انس با قرآن کریم همزمان با روز دانشجو به یاد شهدای دانشجوی شهر هشتجین به همت اعضای این کانون در مسجد آدینه خبر داد.

«شورانگیز نوروزی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: همزمان با روز دانشجو محفل انس با قرآن کریم به یاد شهدای دانشجوی شهر هشتجین به همت اعضای کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) در مسجد آدینه برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) تصریح کرد: این مراسم معنوی به نیت دو شهید دانشجوی شهید عمران پستی و طهماسب مظفری شهر هشتجین برپا و با استقبال خواهران مواجه شد.

 

وی از حضور بسیجیان و اعضای کانون در این مراسم تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: شهدا با افتخار و توسل به قرآن کریم توانستند راه سعادت و افتخار را انتخاب کنند و نسل امروز نیز باید پیرو خط این شهیدان باشد.

 

نوروزی عنوان کرد: ختم صلوات و قرائت یاسین به روح پرفتوح شهیدان انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم و زمزمه دعای فرج برای تعجیل در ظهور منجی عالم حضرت مهدی (عج) از دیگر بخش های معنوی این مراسم بود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) افزود: خرسند هستیم که خواهران انقلابی از محافل انس با قرآن کریم حمایت می کنند و با حضور در چنین مراسم معنوی با آرمان های انقلابی امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تجدید پیمان می بندند.

 

نوروزی بیان کرد: این کانون تمامی فعالیت های فرهنگی هنری خود را در سامانه بچه های مسجد برای مشارکت در رویداد ملی «فهما» به ثبت رسانده و امیدواریم در این رویداد ملی نیز بتوانیم جایگاه مناسبی در کشور داشته باشیم.

 

کد خبر 1124809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha