بهره برداری از طرح گازرسانی روستایی در ۶ روستای کامفیروز

حسینی گفت: اجرای طرح گازرسانی روستایی در ۶ روستای کامفیروز با ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه پیشرفت ۹۰ درصدی داشته و به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «غلامعباس حسینی»، امروز (چهارشنبه 17 آذر) از افتتاح گازرسانی روستایی در کامفیروز خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: در 6 روستا از کامفیروز این طرح با 90 درصد پیشرفت در حال اجراست.

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس افزود: بدین ترتیب گازرسانی در روستاهای کربلایی محمدحسین، پلنگی، شیرمحمدی، شول بزی، شول بزرگ و کوئین آخرین مراحل را سپری می ‌کند و مراحل تست این پروژه در روز‌های آینده انجام خواهد شد و پس از آن روستاها به تدریج به بهره برداری خواهند رسید.

وی اضافه کرد: برای انجام این طرح ها 65 هزار و 495 متر خط تغذیه و شبکه گذاری و نصب سه واحد ایستگاه تقلیل فشار گاز با 200 میلیارد تومان هزینه اجرا شده است.

حسینی اعلام کرد: گازرسانی به 11 روستای باقیمانده در بخش کامفیروز شمالی نیز در مرحله مناقصه قرار دارد که در پی انتخاب پیمانکار شاهد آغاز عملیات اجرایی آن خواهیم بود.

وی عنوان کرد: از سال 93 تاکنون 130 روستای کامفیروز از نعمت گازطبیعی برخوردار شده اند و تاکنون صد در صد جمعیت شهری و ۹۵ درصد جمعیت روستایی شهرستان مرودشت از امکانات گاز طبیعی بهره‌مند شده ‌اند.

 

کد خبر 1124817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha