تولید محتوا در بستر فضای مجازی ضروری است

فلاح لاله زاری تولید محتوا در بستر فضای مجازی را مهم دانست و گفت: ارائه کارهای فرهنگی و هنری در این بستر برای بهتر دیده شدن و برخورداری از شمار مخاطبان بالا بسیار حائز اهمیت است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان،« فرشید فلاح لاله زاری» در دیدار با مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان با اشاره به نگاه و توجه ویژه به مسائل فرهنگی و هنری با روی کار آمدن دولت سیزدهم و وزارت فرهنگ و ارشاد در دوره جدید اظهار داشت: باید بیش از گذشته نسبت به تولید محتوای مناسب و ارزشی توجه شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با مهم خواندن لزوم توجه به تولید محتوای مناسب و ارزشی برای فضای مجازی خاطرنشان کرد: امروز هر کار فرهنگی هنزی برای بهتر دیده شدن و برخورداری از شمار مخاطبان بالا، نیازمند ارائه در فضای مجازی است  و این امر با تولید محتوای مناسب از فعالیت های فرهنگی هنری برای فضای مجازی امکان پذیر است.

 

وی با تأکید بر اینکه تمامی فعالیت های فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در سال گذشته و امسال مبتنی بر توجه به ارزش های دینی، ارزشی، اسلامی و انقلابی بوده است ادامه داد: کاری که منطبق با ارزش های دینی، انقلابی و اسلامی نبوده تلاش شده تا در این استان برگزار نشود.

 

فلاح لاله زاری با اشاره به اینکه در دولت جدید نگاه و توجه ویژه ای به مسایل فرهنگی هنری می شود افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره جدید نگاه و توجه ویژه ای به مسایل فرهنگی هنری دارد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در خصوص مسائل مختلف هنری تصریح کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برای توسعه فعالیت ها از ارائه طرح ها و ایده های جدید استقبال می کند.

 

وی ، انتخاب سمنان به عنوان شهر خلاق سفال و سرامیک و نیز ایجاد گذر فرهنگی در کاراژ کلانتری سمنان را از برنامه های این اداره کل برای حمایت از تولیدات هنرمندان دانست و از بسیج هنرمندان خواست تا در این عرصه های فعالیت و مشارکت بیشتری کنند.

کد خبر 1124822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha