سالانه ۷۰ هزار واحد مسکونی در خوزستان احداث می‌شود

خلیلیان گفت: در استان خوزستان بر اساس توافقی که با وزیر راه و شهرسازی انجام دادیم بنا شده، سالانه ۷۰ هزار واحد مسکونی را احداث کنیم که خوشبختانه تا امروز زمین برای ۱۰۰ هزار واحد فراهم و کار آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «صادق خلیلیان» امروز (چهارشنبه ۱۷ آذر) در نشست شورای مسکن استان اظهار کرد: بر اساس قانون جهش ملی تولید مسکن باید بتوانیم سالانه در کشور یک میلیون واحد مسکونی احداث کنیم.

 

استاندار خوزستان افزود: در استان خوزستان بر اساس توافقی که با وزیر راه و شهرسازی انجام دادیم بنا شده سالانه ۷۰ هزار واحد مسکونی را احداث کنیم که خوشبختانه تا امروز زمین برای ۱۰۰ هزار واحد فراهم و کار آغاز شده است.

 

وی اضافه کرد: تاکنون پنج هزار و ۲۰۰ واحد به صورت مقدماتی آغاز شده در عین حال مهلت ثبت‌نام پایان آذر ماه برای متقاضیانی که تا الان ثبت نام نکرده‌اند، تمدید شده است.

 

خلیلیان تصریح کرد: یکی از پیشنهاداتی که ما به شورای عالی مسکن دادیم این بود که در بحث اتمام مسکن مهر افراد بتوانند از مزایای طرح جهش تولید ملی مسکن هم برخوردار شوند که خوشبختانه پیشنهاد ما مورد توافق قرار گرفت و این موضوع را دنبال خواهیم کرد.

 

کد خبر 1124838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha