آب برای لرستان هم نان و هم آب است

ویسکرمی با اشاره به اهمیت تعیین حق آبه لرستان، گفت: آب برای مردم لرستان هم آب و هم نان است.

« مهرداد ویسکرمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: تعیین حق آبه مهم ترین مطالبه لرستانی ها از رئیس جمهوری است.

 

وی افزود: مردم لرستان بیش از این ظلم تاریخی مافیای آب را تحمل نخواهد کرد و چشم به اقدامات عملی و فوری دولت سیزدهم و وزیر محترم نیرو دارند .
 

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به اینکه رئیس جمهوری 19 آذر ماه جاری یبه لرستان سفر خواهد کرد، خطاب به وی، گفت: جناب آقای رئیسی اگر آب برای دیگر استان‌ها آب است برای لرستان هم آب و هم آنان است.

 

وی ادامه داد: در سالیان گذشته مافیای آب از نجابت و صبر انقلابی مردم لرستان سوء استفاده نموده و حق آب استان را در تخصیص آب و سدسازی ضایعه نموده است



ویسکرمی ادامه داد: در تنش آبی اخیر که به برکت ظلم تاریخی مافیای آب به تنش کشیده شد و جوانان لرستانی هم برافروخته شدند ، اما زمانی که متوجه خوشحالی دشمنان از تنش‌های موجود شدند با اشاراتی از نماینده ولی فقیه در استان کمی آرام گرفتند و اینکه خار در چشم و استخوان در گلو منتظر اقدام عملی دولت سیزدهم و شخص آقای رئیسی هستند چرا که معتقدند دولت کریمه سیزدهم زبان نجابت و کرامت را می‌فهمد.

کد خبر 1124851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha