کمیته امداد با ایجاد سامانه امداد هوشمند و کارآمد به دنبال تسریع خدمت رسانی به جامعه هدف است

حجت الاسلام عالیشاه گفت: بمنظور تسریع و ارائه خدمات مطلوب به مددجویان سامانه امداد هوشمند و کارآمد در استان راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری،حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز(۱۷آذر) در جلسه شورای اداری کلاردشت به پایش اطلاعات مددجویان استان در سامانه امداد هوشمند و کارآمد اشاره و اظهار کرد: مددجویان می توانند از طریق آدرس soha.emdad.irوارد سامانه امداد هوشمند شده و نسبت به ثبت نام و درج اطلاعات اقدام کنند.

 

 

مدیر کل کمیته امداد مازندران افزود: ۸۰هزارخانوار در مازندران تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات مختلف است نهاد در بخش های فرهنگی، عمرانی، دزمانی، اشتغال، اکرام ایتام و... بهره‌مند. هستند.

 

 

وی تصریح کرد: یکی از اهداف اصلی این نهاد توانمند سازی مددجویان است و امسال ۴۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال مددجویان اختصاص یافت.

 

 

حجت الاسلام عالیشاه به ساخت مسکن مددجویان اشاره کرد و گفت: ساخت هزار و ۳۰۰واحد مسکن مددجویی در دست اقدام است.

 

 

وی افزود: سامانه نظام پیشنهادات کمیته امداد به آدرسhttp://pishnahadat.emdad.ir/ راه اندازی و آماده دریافت تمامی ایده ها، طرح های پیشنهادی حوزه های تخصصی و نظرات همکاران و مردم نیکوکار است.

 

 

 حجت الاسلام عالیشاه گفت: مردم نیک اندیش مازندران می توانند با پیشنهادات خود در تصمیم سازی برای مدیریت خیر و احسان در استان و پویایی سازمان های حمایتی مشارکت کرده و پس از ورود به سامانه از قسمت پیشنهاد های مردمی نسبت به ثبت پیشنهاد خود اقدام کنند.

 

 

مدیر کل کمیته امداد با اشاره به روش های نوین پرداخت صدقات گفت: با هدف تسریع پرداخت صدقه از سوی مردم نیکوکار استان مازندران بستر سازی و اجرای کد QR برای مشترکین صدقات در سطح استان انجام شده است.

 

 

وی ادامه داد: مشترکین صدقات استان می توانند با استفاده از اپلیکیشن بارکد خوان به‌آسانی اقدام به پرداخت صدقه کنند، برای سهولت در پرداخت و استفاده از روش های نوین برای تمامی مشترکان کد تهیه و به منازل و یا فروشگاه ها ارسال می شود و در این روش هر مشترک صندوق صدقات می تواند با داشتن کد QR اختصاصی خود و با استفاده از گوشی همراه به آسانی نسبت به پرداخت صدقه اقدام کند.

 

 

حجت‌الاسلام عالیشاه با تقدیر از همراهی و مشارکت خیران و مردم نوعدوست استان در راستای خدمت رسانی به نیازمندان و مددجویان گفت: باید با همدلی و وفاق و خالصانه و صادقانه و اقدامات جهادی نسبت به رفع مشکلات نیازمندان تلاش کنیم.

 

به گزارش شبستان، تقدیر از رییس هیات کشتی کلاردشت و همچنین تقدیر از نفرات برتر برگزیدگان رویداد استارت آپ ویکند که در چالوس برگزار شد، از جمله برنامه های مدیر کل کمیته امداد مازندران در کلاردشت بوده است.

 

کد خبر 1124868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha