فهما فرصتی برای نمایش توانمندی‌ های بچه‌ های مسجد است

طاهریان بابیان اینکه فهما فرصتی برای نمایش توانمندی های بچه‌های مسجد در عرصه فرهنگ و هنر است گفت: کسی که در مسجد خدمت می‌کند هدف الهی دارد و بی‌شک با تلاش و توانمندی‌های خود به هدف الهی نیز می رسد و فهما این مهم را محقق کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «مرتضی طاهریان» در نشست هم اندیشی سومین رویداد ملی فهما در ستاد هماهنگی کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: کسی که در مسجد خدمت می‌کند هدف الهی دارد و بی‌شک با تلاش و توانمندی‌های خود به هدف الهی نیز می رسد و فهما این مهم را محقق کرده است

 

معاون ساماندهی و شبکه‌سازی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و سردبیر خبرگزاری شبستان با تاکید بر اهمیت درج اطلاعات صحیح در سامانه فهما، اظهار داشت: انعکاس اطلاعات ناصحیح ما را از رسیدن به هدف الهی خود باز می دارد.

 

طاهریان با بیان اینکه توانمندی بچه‌های مسجد بالاست و فهما بخش اندکی از این توانمندی‌ها را نشان می دهد، تصریح کرد: فهما فرصت شناسایی کانون‌های فعال و توانمند را نیز فراهم کرده است و امروز شناخت خوبی از کانون‌های فرهنگی، هنری حاصل شده است.

 

معاون ساماندهی و شبکه‌سازی ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد جریانی است که به برکت مسجد اثرگذاری بالایی دارد.

 

سردبیر خبرگزاری شبستان افزود: هر مجموعه‌ای که دقیق تر و با برنامه‌تر وارد شود توانمندی‌های خود را به شکل زیباتر و دقیقی نشان می دهد و چهارمحال و بختیاری در سه دوره فهما نشان داده که از قدرت جریان فرهنگی بچه‌های مسجد دفاع می‌کند.

 

وی به نقش بچه‌های مسجد از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون اشاره کرد و گفت: یقین داریم همانطور که در جریان جنگ بچه‌های مسجد قدرت خود را نشان دادند و در بلایای طبیعی، مواسات و سایر عرصه‌ها بچه های مسجد خود را به خوبی نشان دادند و در حوزه فرهنگ و هنر هم همین توان را دارند تا بخوبی ایفای نقش کنند.

 

معاون ساماندهی و شبکه‌سازی ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور خاطرنشان کرد: فهما به دنبال این است که قدرت و توان بچه های مسجد را نشان دهد.

 

وی با تاکید بر وحدت و انسجام نهادهای فعال در مسجد، اظهار داشت: موفق‌ترین مساجد، مسجدی است که هماهنگی خوبی بین بسیج، کانون، هیئت امنا و امام جماعت وجود دارد.

 

سردبیر خبرگزاری شبستان جایگاه چهارمحال و بختیاری در رویداد ملی فهما را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: اگرچه هنوز تا داوری فرصت باقی مانده اما بر اساس امتیازهای کسب شده این استان در فهما درخشش خوبی داشته است.

 

طاهریان افزود: باید این برنامه نیز در دستور کار قرار گیرد که کانون هایی که فعال نیستند را پیگیری کنیم و با مشکل یابی موانع و مشکلات موجود را برطرف کنیم.

 

وی یادآور شد: سال آینده روی تک ‌رواق برنامه‌ریزی می شود و به طور جدی دنبال می شود و تغییراتی حاصل می‌شود.

 

کد خبر 1124910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha