رویداد پیشگام البرز با هدف خیزش کنشگران یک هفته دیگر تمدید شد

حجت الاسلام ولایی برحق از تمدید مهلت ثبت نام طرح رویداد پیشگام خبر داد و گفت: این اقدام با توجه به استقبال خوب البرزی ها از طرح رویداد پیشگام که با هدف بیان مشکلات و رفع آن ها طراحی شده بود در دستورکار قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از البرز به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان البرز، حجت‌الاسلام مهدی ولایی برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز، امروز در جمع اصحاب رسانه، از استقبال پرشور البرزی ها در طرح رویداد پیشگام خبر داد و گفت: بدین منظور ثبت نام و شرکت در طرح «رویداد پیشگام» به مدت یک هفته دیگر تمدید شد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به اینکه امروز مصادف با ۱۷ آذر آخرین مهلت شرکت در این طرح بود، یادآور شد: بنا بر این با تمدید مهلت ثبت نام علاقمندان می‌توانند تا ۲۴ آذر ماه مصادف با چهارشنبه هفته آتی در این رویداد شرکت کنند.

 

وی اضافه کرد: این طرح به منظور بیان دغدغه مردم به ویژه قشر جوان و رفع آن مسائل طراحی و برنامه ریزی شده است از این رو انتظار می‌رود اقشار مختلف به ویژه نسل جوان، دانشجویان، نخبگان، ورزشکاران و فعالان فرهنگی و اجتماعی در این حوزه ورود کنند.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح بسیاری از مشکلات و مسائل استان البرز که دغدغه مردم است مطرح و برای رفع آن راه‌حلی ارائه می‌شود فلذا پیش بینی می‌شود اغلب دغدغه‌مندان در هر حوزه ای از جمله فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، ورزشی، سیاسی و... با ثبت نام در سامانه https://evand.com/events/pishgam-alborz درصدد رفع آن مسئله برآیند.

کد خبر 1124927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha