محرومیت‌زدایی و مبارزه با فقر از سیاست‌های دولت سیزدهم است

خلیلیان گفت: خوشبختانه دولت سیزدهم در مسیر خدمت به مردم خود را پشتیبان محرومان می‌داند و یکی از سیاست‌های اصلی این دولت محرومیت‌زدایی و مبارزه با فقر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «صادق خلیلیان» عصر امروز (چهارشنبه ۱۷ آذر) در آئین بهره برداری و واگذاری یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر کمیته امداد در استان که به صورت افتتاح نمادین ۱۷۶ واحد مسکن مهر ویژه خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در بندر امام (ره) برگزار شد اظهار کرد: خوشبختانه دولت سیزدهم در مسیر خدمت به مردم خود را پشتیبان محرومان می‌داند و یکی از سیاست‌های اصلی این دولت محرومیت‌زدایی و مبارزه با فقر است.

 

استاندار خوزستان افزود: امیدواریم بتوانیم با تمام قدرت این مسیر را دنبال کنیم، البته این مجموعه در همین نگاه اولیه که من دیدم به ویژه در خدمات زیرساختی گازرسانی و آسفالت و راه‌های مواصلاتی آن نیاز به تکمیل دارد.

 

وی اضافه کرد: خوشبختانه اعتبار لازم بر اساس گزارشی که مدیرکل راه و شهرسازی به من داد برای آسفالت به میزان ۱۳ میلیارد تومان تامین شده و با هماهنگی که با شرکت گاز می‌شود امیدواریم این زیرساخت هم فراهم شود و من هم دنبال می‌کنم تا این هرچه زودتر خدمات زیرساختی آن تکمیل شود.

 

خلیلیان تصریح کرد: خوشبختانه در چارچوب مصوبات سفر رئیس جمهوری به استان دولت مصوبات بسیار خوبی برای در نظر گرفته و تمهیداتش اندیشیده شده است.

 

 وی بیان کرد: حداقل ۳۶ هزار میلیارد تومان با میزان اشتغال‌زایی ۱۵۰ هزار شغل در این مصوبات گنجانده شده در حالیکه این سفر زمانی انجام شد که مصوبه ای نداشتیم اما با پیگیری‌هایی که صورت گرفت، خوشبختانه پروژه‌ها به تصویب رسیده و به امضای مسئولان و وزیران دولت رسیده است.

 

استاندار خوزستان عنوان کرد: از جمله این مصوبات تعهداتی است که کمیته امداد تقبل کرده که در استان برای تداوم ساخت مسکن برای افراد تحت پوشش کمیته امداد اقداماتی انجام بدهند از جمله این تعهدات ساخت هفت هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی، ایجاد ۱۴ هزار و ۵۰۰ شغل و دیگر اقدامات متنوع ذکر شده در آن موافقتنامه در خصوص کمیته امداد هستند.

 

وی خاطر نشان کرد: البته برای هر کدام از وزارتخانه ها مصوبات جداگانه با امضای وزیر مربوطه، معاون اول رئیس جمهور و معاون اجرایی ریاست جمهوری و بنده و همه کسانی که دست اندرکار هستند گرفته شده تا شاهد آبادانی و توسعه هرچه بیشتر استان خوزستان باشیم.

 

کد خبر 1124939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha