جلب رضایت مشتریان مهم ترین وظیفه خودروسازان است

حجت الاسلام محمدی لائینی ضمن تاکید بر اهمیت کسب رضایت مشتریان از کیفیت و نحوه ارائه خدمات پس از فروش، گفت:باید بگونه ای در خودروسازی کار شود که ایرانیان با افتخار ماشین تولید داخل را خریداری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» امروز(۱۷آذر)در بازدید از سایت خزر ایران خودرو در بابل، اظهار کرد: اینکه مدیریت فعلی در کیفیت و بهبود این صنعت و هم در رسیدگی به امور کارکنان دغدغه‌ها و اقدامات لازم را دارد بسیار خوب است، کارکنان باید کار کنند  و دل بدهند تا این مجموعه آبادانی خوبی داشته باشد.

 

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه افکار عمومی نسبت به صنعت مازندران هنوز اظهار رضایت خوبی ندارد، افزود: ما هنوز هم شاهد رغبت به انواع مشابه خارجی هستیم با اینکه در داخل هم تولید خودرو داریم، شاید یک بخشی مربوط به فرهنگ غلطی است که خیال می‌کنیم خرید کالای خارجی برای خودش پرستیژ دارد، اما باید بپذیریم که بخشی از آن هم مربوط به کیفیت تولید کالاهای داخل و اینکه با مشابه خارجی‌اش خیلی قدرت رقابت ندارد است.

 

 

حجت الاسلام محمدی لائینی یادآور شد: همانطور که ما در فکر جلب رضایت کارکنان هستیم باید در فکر جلب رضایت مصرف‌کننده هم باشیم، تا ایرانیان با افتخار کالاهای ایرانی را بخرند.

 

 

 

وی اضافه کرد: باید کاری کنیم صنایع ما مورد استقبال مصرف‌کنندگان خارجی قرار بگیرد، در این راستا منفعت و سود تولیدکننده و مصرف‌کننده هر دو باید درنظر گرفته شود.

 

 

 

حجت الاسلام محمدی لائینی افزود: در سال تولید و مانع‌زدایی‌ها باید در این راستا حرکت کنیم، برای اینکه منافع مصرف‌کنندگان لحاظ شود ستاد تنظیم بازار تشکیل شد، انتظار ما این است که شرکت ایران خودرو و همه صنایع دیگر هم در ارتقای کیفیت و هم در نرخ مصوب تلاش کنند.

 

 

 

وی با بیان اینکه در این چند روز اخیر ستاد تنظیم بازار از نرخ بالای خودرو اعلام نارضایتی کرده، گفت: در این راستا نیاز به وفاق داریم، دولت هم باید در ارائه تسهیلات آسان و به‌موقع توجهات لازم را داشته باشد.

 

 

 

حجت الاسلام محمدی لائینی زحمت‌کشان در این حوزه را جهادگران اقتصادی دانست و تاکید کرد: همانطور که سردار سلیمانی‌ها در جبهه مقاومت شهید شدند، فعالان تولیدی در حال خنثی و بی‌نتیجه‌کردن تحریم‌ها حرکت می‌کنند، مهم ارائه کار با کیفیت در این سایت‌ها است یک مدیر لایق می‌تواند یک مجموعه زمین‌خورده را سرپا کند، مدیریت و هماهنگی کارکنان با هم نیز اهمیت دارد‌.

کد خبر 1124943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha