اولین نشست کرسی مطهری خوانی در مزار شهدای رشت برگزار شد

خانکشی پور با اشاره به برگزاری اولین نشست کرسی مطهری خوانی در رشت گفت: راهیان گام دوم در نظر دارند حداقل ۲ بار در هر ماه این جلسات را بر اساس کلید واژه های بیانیه گام دوم امام خامنه ای برگزار کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «غلامرضا خانکشی پور» امروز(چهارشنبه، ۱۷ آذر) در اولین نشست کرسی مطهری خوانی که در مزار شهدای رشت با حضور اساتید، نخبگان و صاحب نظران برجسته و شاخص استان با محوریت «شهید استاد مطهری و نفاق» برگزار شد اظهار کرد: هیئت راهیان گام دوم انقلاب اسلامی در یک اقدام تبیینی سلسله جلسات بحث و گفتگو پیرامون کلید واژه های بیانیه گام دوم را با سخنرانی و گفت و شنود اساتید آغاز کردند.

سخنگوی راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به اینکه اولین کرسی مطهری خوانی به موضوع نفاق و با محوریت اندیشه های استاد شهید مرتضی مطهری اختصاص داشت افزود: در اولین نشست دکتر «مظفر نامدار» و استاد «عبدالرضا مودب شعار» طی بازه زمانی ۲ ساعته بعد از نماز عشاء به تشریح نفاق و مصادیق آن پرداختند.

خانکشی پور تصریح کرد: در ادامه این نشست حاضرین نیز نظرات و استنباطات خود را مطرح کردند و اساتید پاسخگوی پرسش ها شدند.

وی بیان کرد: این تشکل انقلابی در نظر دارد حداقل در ماه 2 بار، این سلسله نشست ها را با موضوعات مختلف بر اساس کلید واژه های بیانیه گام دوم امام خامنه ای با دعوت از صاحبنظران استانی و ملی برگزار کند.

 

کد خبر 1124950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha