مراکز جوار کارگاهی و   بین کارگاهی صنایع سیستان و بلوچستان افزایش می یابد

مدیرکل فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان در آیین افتتاح مرکز آموزش بین کارگاهی، نمایندگی سایپا در چابهار، گفت: مراکز جوار کارگاهی و بین کارگاهی صنایع سیستان و بلوچستان افزایش می یابد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، مرکز جوار کارگاهی و بین کارگاهی با حضور جلیل شهریاری مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان، محمدی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری چابهار ، مزاری مدیر طرح توسعه سواحل مکران و مدیران دستگاه های اجرایی افتتاح شد.

 

در ابتدای افتتاح این مرکز جوار کارگاهی و بین کارگاهی، جلیل  شهریاری مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان از کلیه بخش های تعمیر و نگهداری ، عیب یابی و رفع عیب و رنگ آمیزی بازدید بعمل آمد و سپس در جریان این بازدید  ضمن ارتباط موثر فنی و حرفه ای با صنعت گفت :  پایه های  اشتغال بر روی صنعت است و افتتاح مرکز بین کارگاهی ارتباط موثر بین کار و آموزش می باشد .

 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بیان کرد : ایجاد چنین مراکزی در کنار صنایع بزرگ باعث نزدیکی مباحث علمی و تخصصی می شود که ماحصل آن پیشرفت‌ و دستاوردهای فراوان در زمینه علم و فناوری در صنعت خواهد شد.
 

وی هدف از افتتاح این کارگاه آموزشی را استفاده از ظرفیت هی موجود در واحدهای صنفی دانست و بیان کرد :برای استفاده از تکنولوژی های روز جامعه و همچنین استفاده از محیط واقعی کار باید مراکز بین کارگاهی فعال شوند .

 

کریمزائی مدیر شرکت نمایندگی سایپا و مدیران خودرو ضمن خوشامدگویی به مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان ، از همکاری آموزشی سال‌جاری و سنوات گذشته فنی و حرفه ای  با این مجموعه تشکر کرد و با افتتاح مرکز جوار کارگاهی و بین کارگاهی شاهد توسعه همکاریها و صدور گواهی نامه مهارت برای شاغلین این مجموعه باشیم .

 

مدیرعامل شرکت سازه گسترسایپا نیز با اشاره به نقش نیروی انسانی کارآمد درتوسعه صنعت و توسعه کشور خاطرنشان کرد: امروزه تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص و کارآمد از عوامل کلیدی و انکار ناپذیر در توسعه اقتصادی و اجتماعی هر کشور محسوب میگردد و هر نوع سرمایه گذاری کلان در بخشهای مختلف اقتصادی نیازمند به برنامه ریزی و سرمایه گذاری در بخش نیروی انسانی و توسعه منابع این نیرو می باشد.

کد خبر 1124970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha