نماز نوجوانان، تضمین آینده کشور است

به گفته حجت الاسلام یوسفی، مقام معظم رهبری در خصوص ترویج نماز در بین نوجوانان تاکید کردند چرا که تضمین آینده این کشور نماز نوجوانان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان امروز در اجلاسیه استانی نماز در حسینیه اعظم زنجان با ارائه گزارشی از عملکرد ستاد اقامه نماز استات اظهار کرد: این ستاد با همراهی امام جمعه و مسئولان نهادهای فرهنگی در سنوات اخیر برنامه های شایانی در حوزه دانش آموزی اجرا و به موفقیت هایی دست یافته است.

 


حجت الاسلام علی یوسفی افزود: در آخرین اجلاس نماز در سطح کشور برترین فعال نماز در حوزه نوجوان از استان زنجان انتخاب شد.

 


این مسئول خاطرنشان کرد: فعالیت های خوبی از سوی دانش آموزان در حوزه نماز اجرا شده ولی بسیاری از این فعالیت ها به دلیل کرونا در سنوات اخیر مجازی شد.

 


یوسفی اجرای جشنواره طلوع مسابقات کتابخوانی جشن های تکلیفی که به دلیل کرونا به صورت مجازی برگزاری می شود را بخشی از این فعالیت ها عنوان کرد .

 


وی افزود: براساس اعلام معاونت ارزیابی ستاد اقامه نماز کشور، استان زنجان جزو استان های برتر در حوزه نماز در بخش اقامه نماز جماعت دستگاه های اجرایی شناخته شده است.

 


وی با اشاره به همراهی این ستاد با صدا و سیما و تولید 400 برنامه رادیویی با اساتید تخصصی نماز و تولید برنامه در سیمای زنجان گفت: نماز های ظهر عاشورا در زنجان بسیار باشکوه برگزار می شود.

 


یوسفی با بیان اینکه امید می رود با مساعدت فعالان نماز بتوانیم فعالیت های جدی در توسعه و ترویج نماز انجام دهیم گفت: رهبری در خصوص ترویج نماز در بین نوجوانان تاکید کردند چرا که تضمین آینده این کشور نماز نوجوانان است.

کد خبر 1124977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha