تأکید سخنگوی سپاه پاسداران بر جهاد تبیینی در برابر امپراطوری رسانه ای دشمن/خلأ الگوسازی جهان را می توان با معرفی مکتب حاج قاسم پُر کرد

سردار شریف بر ضرورت جهاد تبیینی به عنوان یک رسالت تأکید کرد و گفت: ما نتوانستیم تصویر واقعی حداقل از دوران پهلوی به جامعه خود ارائه بدهیم و یا حتی یک تصویر واقعی از جمهوری اسلامی هم با همه مشکلاتی که بوده ارائه ندادیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار رمضان شریف، پنجشنبه(18 آذر) در گردهمایی رزمندگان فرهنگی، تبلیغی دفاع مقدس استان گفت:  تاریخ کرمان و لشکر 41 ثارالله را می توان به دو مقطع قبل و بعد از شهادت حاج قاسم تقسیم بندی کرد زیرا امروز به برکت عظمت این شهید بزرگوار و خون جوشان او در ترویج فرهنگ اهل بیت و عزتی که برای کشور خلق کردند، کرمانی ها را با نگاه جدیدی می بینند.

 

 

سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امروز افکار عمومی؛ پاسداران و مردم و نخبگان و هنرمندان کرمان را متفاوت از دیگران می بینند و انتظار دارند شباهتی از حاج قاسم را در آنان ببینند.

 

 

وی ادامه داد: مزار حاج قاسم یکی از حرم های بسیار پر زوار در آینده خواهد بود و عظمتی که این پاسدار عزیز مخلص شجاع ولایت مدار و رئوف و مهربان ما داشت و مکتبی که عرضه کرد حتماً کرمان را در شرایط ویژه تری قرار خواهد داد.

 

 

شریف با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری چندین بار از افتخارات لشکر ۴۱ ثارالله نام بردند و تجلیل کردند؛ اظهار کرد: گرچه کارهای خوبی در معرفی لشکر و شهدای شاخص شده و موزه معظمی به همت حاج قاسم راه اندازی و فیلم ها و کتاب هایی تولید شده اما کارهای دیگری هم باید بشود و بستر آن وجود دارد.

 

 

وی تصریح کرد: دشمن با ابزار حرفه ای و کارشناسان ورزیده تلاش می کند همه داشته ها و دستاوردهای ما را نادیده بگیرد و به ضد خود تبدیل کند و ما را از انقلاب پشیمان کند و وضعیت ما را بحرانی جلوه دهد و با امپراطوری رسانه ای امید را از جامعه ما بگیرد و اگر دیر بجنبیم و هوشمندانه رفتار نکنیم، جریان عملیات روانی دشمن فوق العاده روی اقکار عمومی جامعه اثر می گذارد.

 

 

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: 50 میلیون نفر از جمعیت ما دوران انقلاب و مبارزات و تثبیت و سازندگی و آوربرداری به جا مانده از نظام منحوس پهلوی را اطلاع ندارد و ما نتوانستیم تصویر واقعی حداقل از دوران پهلوی به جامعه خود ارائه بدهیم و یا حتی یک تصویر واقعی از جمهوری اسلامی هم با همه مشکلاتی که بوده  ارائه ندادیم.

 

 

وی به گوشه هایی از پیشرفت ۴۰ ساله نظام در زمینه های مختلف با وجود فشارهای سنگینی که علیه آن بوده، اشاره و بر ضرورت جهاد تبیینی به عنوان یک رسالت تأکید کرد و گفت: یک بخش جنگ، خاکریز و حضور در میدان و... و یک بخش هم پشتیبانی مردم از لشکر ۴۱ ثارالله و بدرقه رزمندگان و استقبال از شهدا بود و تشکیل لشکر قدرتمند ۴۱ ثارالله و چهره کاریزمایی مثل حاج قاسم لطف خدا و همت مردم بوده که در این باره کار زیاد داریم.

 

 

 

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از ثمرات جهاد تبیینی را مقابله با روندی دانست که دشمن طی می کند تا ما را از انقلاب پشیمان و نسبت به آینده ناامید کند و ادامه داد: 200 هزار شهید مگر شوخی است؟! هر کشوری یک نفر از اینها را داشته باشد از او چنان الگوسازی می کند که آن کشور را سالها سر پا نکه دارد.

 

 

وی اظهار کرد: ما وظیفه داریم اینها را در جهاد تبیینی به افکار عمومی عرضه کنیم زیرا دشمن داشته های ما را کوچک و ناداشته های ما را برجسته جلوه می دهد اما پایه های کشور مستحکم و زیرساخت ها در گام اول محکم شده و اگر گام دوم انقلاب اساسی و خردمندانه برداشته شود آن وقت دنیا راجع به کارآمدی تئوری ولایت فقیه و هنر ملت ایران می تواند قضاوت کند.

 

 

شریف تصریح کرد: بعد از شهادت حاج قاسم کرمان با سیل جمعیت زوار او مواجه است و باید این مکتب را خوب ارائه کنیم زیرا امروز کسانی راجع به شخصیت او سراغ می گیرند که آدم تعجب می کند؛ اخیراً یک آمریکایی حرف معناداری زد و گفت تصور نکنید برای این او را{حاج قاسم} ترور کردیم که نگذاشت ما در سوریه و عراق به اهداف مان برسیم؛ برای این ترور کردیم که حلقه واسطه ملت با حکمرانی و حکومت را قطع کنیم.

 

 

وی این موضوع را حاکی از قدرت نرم افزای و جایگاه حاج قاسم و عمق مکتب و شخصیت او دانست و اظهار کرد: دشمن اما غافل از آن است که در نیم روز عاشورا چه اتفاقی افتاد و الان قرن ها است شیعه با آن پرچم و عَلَم شناخته می شود و با همان پیام اباعبدالله جلوی قدرت های بزرگ ایستاده است.

 

 

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه خون حاج قاسم انرژی ویژه و توان جدیدی به امت اسلامی داد که صهیونیست ها می دانند چه مصیبتی بر سر آنها آمده است؛ به صراحت گفت: رژیم صهیونیستی در 70 سال گذشته هیچوقت در معرض این تهدیدات نبوده و در معرض فروپاشی است؛ فلسطینی ها و سوری ها و لبنانی های امروز، مردمان دیروز نیستند و او از این قدرتی که حاج قاسم ایفا کرد به وحشت افتاد و شهید عالیقدر ما را نابخردانه به شهادت رساند.

 

 

 

وی شهید سلیمانی را اسطوره ای به تمام معنا و الگویی تمام عیار برای نسل امروز و فردای بشریت دانست و با تصریح به اینکه این الگوسازی خلأ جوامع بشری است؛ تأکید کرد: بیان خاطرات و مکتوب کردن آن و ثبت و ضبط اینها و کار فکری و فرهنگی و تولیدات فرهنگی، کمک به معرفی این شخصیت و الگوسازی برای جامعه است که سعادت دنیا و آخرت را در پی دارد.

 

 

 

شریف در پایان با بیان اینکه هر چه موفقیت های حاج قاسم بیشتر می شد، تواضع او هم بیشتر می شد؛ افزود: به من می گفت تلویزیون به من نپردازد؛ در حالیکه بعضی دنبال دوربین می دوند اما عزت دست خدا است و این متن قرآن است؛ چه عزتی خدا به واسطه اخلاص او عطا کرد.

 

 

وی بیان کرد: کارهایی را که سپاه انجام داده بود اما به من می گفت بگو کار را یک دستگاه دیگر انجام داده و مکتب حاج قاسم فراتر از این ها است در حالیکه الان با مجموعه هایی مواجه هستیم که کار دیگران را به اسم خود تمام می کنند.

 

کد خبر 1125010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha