هدف ما کمک به تولید مسکن در مشهد برای اقشار مختلف است

جعفرنژاد گفت: هدف ما کمک به تولید مسکن در شهر مشهد برای اقشار مختلف اجتماعی بوده که یکی از اقدامات برای تحقق این اهداف، تعریف طرح و اخذ پروانه برای زمین ۴.۸ هکتاری مذکور بوده تا با همکاری سرمایه‌گذار بخش خصوصی، در نهضت تولید مسکن مشارکت کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «مهدی جعفرنژاد» امروز پنج شنبه (۱۸ آذر) در جمع خبرنگاران بیان کرد: با توجه به تأکیدات صورت گرفته بر افزایش بهره‌وری موقوفات، این رویکرد اتخاذ شده است که اراضی موقوفه به صورت خام واگذار نشود بلکه طرح‌ها و پروژه‌هایی را برای آن‌ها تعریف کنیم که ارزش افزوده داشته باشد، به همین دلیل اولویت اول ما در تعریف پروژه‌های مشارکتی و سرمایه‌گذاری در بنیاد بهره‌وری موقوفات این موضوع بوده است.

 

مدیر مشارکت‌ها و سرمایه‌‎گذاری بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی افزود: دومین هدف ما در تعریف پروژه مسکونی رضوان، کمک به تولید مسکن در شهر مشهد برای اقشار طبقات مختلف اجتماعی بوده که یکی از اقدامات برای تحقق این اهداف، تعریف طرح و اخذ پروانه برای زمین 4.8 هکتاری مذکور بوده تا بتوانیم با همکاری سرمایه‌گذار بخش خصوصی، در نهضت تولید مسکن مشارکت کنیم.  

 

وی با اشاره به برخی ویژگی‌های پروژه مذکور؛ تصریح کرد: پروژه رضوان، هم از نظر طراحی و هم از نظر مصالح و متریال، یک پروژه مسکونی با کیفیت و الگو خواهد بود که شاخصه‌هایی همچون متمایز بودن از نظر طراحی شهری، دارای فضای سبز، فضای ورزشی و ظرفیت پارکینگ کافی خواهد بود، ضمن آنکه توجه به ویژگی‌های فرهنگی نیز در این پروژه مدنظر قرار داشته است.

 

جعفرنژاد افزود: با تکمیل عملیات ساختمانی، این منطقه به یک محله مسکونی با کیفیت و در تراز فرهنگی آستان قدس رضوی تبدیل خواهد شد.
 

کد خبر 1125035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha