هشتمین جشنواره الگوهای برتر درس تفکر و سبک زندگی در کردستان برگزار می‌شود

رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش کردستان از ابلاغ دستورالعمل هشتمین جشنواره الگوهای برتر درس تفکر و سبک زندگی در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ به واحدهای اداری و آموزشی استان خبر داد.

بهرام اکبرزاده رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش استان کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: جشنواره الگوهای برتر درس تفکر و سبک زندگی در راستای اجرای راهکار 7-11 سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مبنی بر توسعه زمینه پژوهشگری و افزایش توانمندی های حرفه ای به شکل فردی و گروهی معلمان و همچنین تبادل تجارب و دستاوردها در سطح محلی و ملی، ایجاد فرصت‌های بازآموزی مستمر علمی، تحقیقاتی و مطالعاتی برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه تمامی دبیران درس تفکر و سبک زندگی(معاونین و مربیان پرورشی، مشاوران و دبیران و...) می توانند در این جشنواره شرکت کنند؛ گفت: در این جشنواره تدریس به دو روش حضوری( فیلم برداری از روند تدریس به مدت 35 دقیقه) و غیرحضوری(فیلم برداری از روند تدریس به مدت 25 دقیقه) انجام می‌شود.

 

رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش استان ادامه داد: حداکثر مهلت ارسال آثار به ادارات تا ۳۰ دی ماه و به دبیرخانه استانی تا 20 بهمن ماه است و این تاریخ به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

 

اکبرزاده ارتقای کیفی شیوه‌های تدریس مربیان، مشاوران و دبیران درس تفکر و سبک زندگی؛ ایجاد فضایی شاد و پویا جهت کشف و شکوفایی استعدادهای نهفته دبیران با تکیه بر کاربست روش های تدریس فعال موثر را از اهداف این جشنواره برشمرد.

 

وی در پایان به موضوعات تخصصی این جشنواره نیز اشاره کرد و گفت: موضوعات در پایه هفتم شامل «سراب» و «سبک ارتباطی ما با دبیران چگونه است؟» و در پایه هشتم «خط کشی« و «مهارت‌های زندگی موفق کدامند؟» است.

 

لازم به ذکر است، به نفرات برگزیده جشنواره جوایز ارزنده به همراه لوح تقدیر اهداء می‌شود.

 

 

کد خبر 1125071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha