فوتی های کرونا در فارس یک نفری بود

حسینی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، یک بیمار کرونا در استان جان باخته اند و فوتی های کرونا تاکنون در فارس هفت هزار و ۳۰۰ نفر بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید روح الله حسینی»، امروز (پنج شنبه 18 آذر) با اشاره به وضعیت شیوع کرونا در استان فارس به خبرنگاران گفت: انجام تست های تشخیصی کرونا در فارس نشان می دهد که آمار کرونا در استان به 504 هزار و 512 نفر رسیده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز افزود: در 24 ساعت گذشته، یک بیمار کرونا در استان جان باخته اند و فوتی های کرونا تاکنون در فارس هفت هزار و 300 نفر بوده است.

وی اضافه کرد: 797 بیمار مثبت قطعی و یا دارای علامت کرونا نیز در بیمارستان های استان فارس بستری شده اند که 117 بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش های تحت مراقبت های ویژه درمانی هستند که از این میان 102 بیمار در 24 ساعت قبل بستری شده اند.

حسینی اعلام کرد: تاکنون 494 هزار و 155 نفر در فارس با ترخیص از بیمارستان ها و یا خروج از ایزوله خانگی از کرونا بهبود یافته اند.

وی تاکید کرد: افراد بالای ۴۰ سال در استان فارس که حدود سه ماه از تاریخ دریافت دُز دوم واکسن آنها گذشته باشد و واکسن هایی از نوع ویروس کشته شده مانند «بهارات»، «سینوفارم» و «برکت» دریافت کرده اند، برای دریافت دُز سوم واکسن خود اقدام کنند.

کد خبر 1125131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha