کتابداران گیلانی با هدیه ای از جنس کتاب به دیدار پرستاران رفتند

در آستانه ولادت باسعادت حضرت زینب کبری(س) و گرامیداشت روز پرستارکتابداران گیلانی با هدیه ای از جنس کتاب به دیدار پرستاران رفتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، در آستانه ولادت باسعادت حضرت زینب کبری(س) و گرامیداشت روز پرستار، جمعی از کارکنان ستادی و کتابداران کتابخانه‌های عمومی شهر رشت با حضور در مرکز درمانی 17شهریور شهرستان رشت و اهدای کتاب، با پرستاران و کادر درمان این بیمارستان دیدار کردند.

 

کتابداران کتابخانه‌های عمومی گیلان با اهدای کتاب به پرستاران و کودکان تحت مراقبت در این مرکز درمانی روز پرستار را گرامی داشتند.

 


«زهرا بدن آرا» معاون امور کتابخانه‌ها و همکاری‌های اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان در جریان دیدار با پرستاران این مرکز درمانی ضمن تبریک فرارسیدن روز پرستار، تلاش‌های این قشر زحمتکش را بسیار ارزشمند توصیف و اقدامات ایشان را دارای شاخصه‌های از خودگذشتگی و ایثارگونه عنوان کرد.

 


گفتنی است، در ادامه این دیدار کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان با اهدای کتاب و بازدید از بخش‌های مختلف این بیمارستان با کودکان تحت مراقبت دیدار و لحظاتی شاد و به‌یادماندنی برای این کودکان رقم زدند.

 

 

کد خبر 1125139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha