مسئولان در امور جلوه‌های آخرت را مدنظر قرار دهند/ لزوم تقویت توان داخلی با الگو گرفتن از دفاع مقدس

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد با بیان اینکه اولویت مسئولان در دولت جدید تقویت توان داخلی با الگو گرفتن از دوران دفاع مقدس است گفت: ازجمله مشکلات امروز این است که افرادی در مسند کار قرار می‌گیرند که جلوه‌های آخرت را نادیده گرفته و دنبال جلوه‌های دنیوی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد» امروز (پنجشنبه ۱۸ آذر) در مراسم استقبال از پیکرهای ۵۸ شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس که از طریق مرز بین‌المللی شلمچه وارد کشور شدند، با اشاره به حدیثی از امام علی (ع)، یکی از شاخصه‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس را روحیه شهادت‌طلبی دانست و اظهار کرد: رزمندگان این شاخصه را از شهدای کربلا به ارث بردند، دنیا در چشم آنها کوچک بود و آنها با جلوه‌های آخرت‌طلبی به خیل شهدای کربلا پیوستند.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه بزرگترین مانع حکومت امام علی (ع)، سیدالشهدا و امام حسن مجتبی (ع) همین جلوه‌ها و مظاهر دنیوی بود افزود: اینکه بعد از ۴۳ سال مشکلاتی در کشور ملاحظه می‌شود، به دلیل همین موانع دنیوی است، چرا که افرادی در مسند کار قرار می‌گیرند که جلوه‌های آخرت در دید آنها ناچیز است و آنها به دنبال جلوه‌های دنیوی هستند.

 

وی با اشاره به اینکه مسئله گرانی امری دستوری نیست تصریح کرد: بعد از سه ماه و اندی از تشکیل دولت انقلابی شاهد برخی از گرانی‌ها هستیم اما باید به دولت فرصت دهیم تا بتواند اوضاع را ساماندهی کند.

 

امام جمعه اهواز با بیان اینکه اگر ما در تقویت بنیه دفاعی و علمی در دل تحریم‌ها موفق بودیم به این خاطر است که امامین انقلاب بر دل‌ها سیطره داشتند اضافه کرد: خداوند متعال قسم یاد کرده اگر به کسانی غیر از من دل ببندند امیدشان را ناامید می‌کنم.

 

وی ابراز کرد: در هشت‌ سال دفاع مفدس تمام عالم در برابر مردم ایران ایستاد و ۲ ابر جنایت و بیش از ۸۰ کشور مستقیم در جنگ با ما دست داشتند اما ملت ایران با تکیه بر ولایت فقیه و جانفشانی توانستند به پیروزی دست یابند.

 

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد با تاکید بر اینکه اولویت مسئولان در دولت جدید تقویت توان داخلی بدون تکیه بر خارج با الگو گرفتن از دوران دفاع مقدس است یاد آور شد: ایران در ۲۰۰ سال در جنگ با روسیه نصف خاک خود را از دست داد اما در هشت سال دفاع مقدس یک وجب خاک به دشمن واگذار نشد چون آن زمان ولایت فقیه نبود و امروز وجود دارد.

 

کد خبر 1125154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha