۱۵۰ ویلچر به معلولین نیازمند توسط خیرین اهدا می شود

فولاد با بیان اینکه گام برداشتن در مسیر کمک به محرومان جامعه توفیق بزرگی است که نصیب خادمان بنیاد خیریه آبشار عاطف ها شده است؛ گفت: به همین منظور و با همت خیرین تعداد ۱۵۰ ویلچر به ارزش ۳۴۵ برای معلولین محروم در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمدجواد فولاد» امروز پنج شنبه (۱۸ آذر) در همایش بزرگ همدلی که به همت بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در مهدیه مشهد برگزار شد؛ بیان کرد: مجموعه بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در تمامی عرصه‌های محرومیت‌زدایی قدم برداشته و هر جا خلائی بوده، ورود پیدا کرده است.

 

مدیرعامل بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها با بیان اینکه گام برداشتن در مسیر کمک به محرومان جامعه با هدف کسب رضایت خداوند متعال توفیق بزرگی است که نصیب خادمان بنیاد خیریه آبشار عاطف ها شده است؛ افزود: به همین منظور مراسم همدلی را برگزار کردیم که در این مراسم تعداد ۱۵۰ ویلچر به ارزش ۳۴۵ میلیون ریال برای معلولین محروم در نظر گرفته شده است.

 

وی بیان کرد ۱۵۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۴ میلیون ریال و ۱۵۰ بخاری به ارزش هرکدام ۱۱ میلیون ریال به خانواده‌های معلولین ساکن مناطق محروم استان در این رزمایش اهدا خواهد شد؛ همچنین در نظر داریم با همکاری اداره‌کل بهزیستی خراسان رضوی، گام‌های وسیع‌تری در حل مشکلات معلولین برداریم.

 

فولاد با بیان اینکه خوشبختانه محرومیت‌زدایی یکی از محورهای اصلی دولت سیزدهم است و امید است دریچه‌ای در راستای رفع کامل فقر و محرومیت باز شود؛ گفت: محرومیت زدایی در جنگ اقتصادی بسیار دشوار است، لذا کسانی که در این شرایط گام برمی‌دارند مجاهدان به حق هستند.

 

وی اظهار کرد: محرومیت‌زدایی صرفا به تامین آب و غذا نیست، بلکه داشتن احساس مسئولیت نسبت به رفع سایر مشکلات فرهنگی، اجتماعی و آموزشی در این شرایط حائز اهمیت است لذا در مسیر پیشرفت محرومیت‌زدایی باید لذت‌جویی را کنار گذاشت و تمام تلاش و اهتمام خود را صرف رفع تمامی نیاز و کمبودها کرد.
 

کد خبر 1125170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha