رمز عبور کشور از سختی‌ها همیستگی ملی و وحدت است

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز کلیدواژه‌ها و رمز عبور کشور از شرایط سخت پیش‌رو در این جبهه سخت اقتصادی همبستگی ملی، وفاق و همدلی وحدت و یکپارچگی و هم‌افزایی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، پرویز اوسطی در جلسه شورای اداری استان کردستان که در استانداری استان برگزار شد، با اشاره به اینکه به گفته امام راحل انقلاب اسلامی با وحدت به پیروزی رسیده و پیش می‌رود، اظهار کرد: امروز کلیدواژه‌ها و رمز عبور کشور از شرایط سخت پیش‌رو در این جبهه سخت اقتصادی همبستگی ملی، وفاق و همدلی وحدت و یکپارچگی و هم‌افزایی است.

 

 

وی با اشاره به اینکه مردم در شرایط مختلف و سخت همواره وحدت خود را حفظ کرده‌اند، افزود: مدیران و مسئولان نیز باید وحدت و یکپارچگی خود را حفظ کنند و رفتارهای دوگانه بپرهیزند.

 

 

نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: کردستان دارای ظرفیت‌های گسترده‌ای در حوزه‌های مختلف به ویژه نیروی انسانی دارد و باید از این ظرفیت‌های برای توسعه استان بهره ببریم.

 

 

اوسطی با اشاره به اینکه کردستان علیرغم خدماتی که نظام در استان انجام داده اما عقب ماندگی‌های زیادی دارد، اضافه کرد: این مسئله بسیار سخت است وقتی آمار و ارقام ارائه می‌شود، بگویند درآمد یک کردستانی پایین‌تر از نصف میانگین کشوری است.

 

 

وی عنوان کرد: باید همه ما کردستان را به مانند یک پروژه ببینم و این پروژه را در زمان محدودی که در اختیار داریم جلو ببریم و به یک سطح از پیشرفت و توسعه برسانیم که بی‌شک این مهم نیازمند داشتن پازل مدیریتی قوی و قدرتمند در استان است و در این راستا باید از ظرفیت همه نخبگان در سطح استان و در سطح ملی استفاده شود.

 

 

تامین معیشت مردم و امنیت کشور دغدغه اول مجلس است

 

 

علیرضا زندیان نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی نیز در جلسه شورای اداری کردستان اظهار کرد: تامین معیشت مردم و امنیت کشور دغدغه اول مجلس انقلابی و مردمی است.

 

 

وی با اشاره به اینکه برای توسعه کردستان باید از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کرد، گفت: در جلسات بررسی موانع توسعه کردستان باید بخش خصوصی مورد توجه قرار گیرد.

 

 

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی افزود: پروژه‌های نیمه تمام کردستان باید در مسیر اجرا و بهره‌برداری قرار گیرند تا شاهد پیشرفت استان باشیم.

 

 

زندیان اضافه کرد: قانون افزایش سرمایع شرکت‌های پذیرفته شده در بورس ، قانون مالیات بر خانه‌هتی خالی برای کاهش قیمت مسکن و طرح تقویت امنیت غذایی در کشور و حمایت از رونق کشاورزی طرح‌هایی است که امیدواریم با اجرای آنها شاهد اثرات مثبتی در کشور و استان باشیم.
 

کد خبر 1125173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha