تخصصی سازی  مراکز نیکوکاری از جمله برنامه های کمیته امداد مازندران است

حجت الاسلام عالیشاه به فعالیت ۴۱۶مرکز نیکوکاری عمومی و تخصصی در استان مازندران اشاره کرد و گفت: تخصصی سازی مراکز نیکوکاری از جمله برنامه های کمیته امداد استان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز(۱۸آذر) در آیین افتتاح سه مرکز نیکوکاری تخصصی در قائم شهر  اظهار کرد: تاکنون۴۱۶مرکز نیکوکاری در استان ایجاد شد و این مراکز بصورت عمومی و تخصصی به ارائه خدمات می پردازند.

 

 

مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت:  تخصصی سازی  مراکز نیکوکاری از جمله برنامه های این نهاد است.

 

 

وی یادآورشد: مراکز نیکوکاری تخصصی جهیزیه، فرهنگی، اشتغال و کارآفرینی در استان ایجاد شد .

 

 

حجت الاسلام عالیشاه افزود: باید از حضور جوانان در این مراکز برای رفع مشکلات نیازمندان استفاده کنیم .

 

 

مدیر کل کمیته امداد مازندران در خصوص ساخت مسکن مددجویی تصریح کرد:دو هزار و ۵۰۰ مددجوی فاقد مسکن  تحت حمایت این نهاد قرار دارند که هزار نفر مددجو دارای زمین و هزار و ۵۰۰مددجوی دیگر فاقد زمین برای ساخت مسکن هستند که با کمک خیران در تلاشیم تا مشکل زمین این تعداد ، برای ساخت مسکن رفع شود.

 

 

وی بیان کرد: سه هزار مددجو نیز در نوبت دریافت وام از صندوق قرض الحسنه امداد ولایت هستند که قطعا با سپرده گذاری خیران و مردم نوعدوست ،تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان پرداخت می شود.

 

 

به گزارش شبستان، افتتاح سه مرکز نیکوکاری تخصصی فرهنگی و آموزش، اشتغال و کسب و کار،  و نیز مرکز تخصصی زکات در دفتر امام جمعه قائم شهر، و همچنین افتتاح نمایشگاه و دستاوردهای مددجویان قائم شهر در اداره فنی و حرفه ای این شهرستان ، دیدار با مدیر عامل انبوه سازان هوتن(که مقرر شد مدیر عامل انبوه سازان هوتن در ساخت شش واحد مسکن مددجویی با کمیته امداد مشارکت داشته باشد و پیمانکاری این شش واحد را بعهده گرفته و این شرکت تمامی در و پنجره این شش واحد مسکن مددجویی را نیز اهدا کند) از جمله برنامه های مدیر کل کمیته امداد مازندران در قائم شهر بوده است.

 

 

کد خبر 1125191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha