بزرگترین و مهمترین بخش درمان، بر عهده پرستاران است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: بزرگترین و مهمترین بخش درمان، بر عهده پرستاران است که باید قدردان زحمات این قشر ارزشمند باشیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، سید  محمد هاشمی شهری امشب در آئین تجلیل از پرستاران برگزیده اظهار کرد: 22 ماه از حضور شجاعانه پرستاران در خط مقدم بسیج ملی مبارزه با کرونا می گذرد، این 22 ماه به خوبی نشانگر این موضوع بود که باراصلی بخش درمان بر دوش پرستاران است.

وی افزود: تلاش ها و زحمات شبانه روزی کادر پرستاری به بیماران و دردمندان در واقع ایثار و از خودگذشتگی بود، برای خدمت به مردم سه رکن اساسی شامل فضای فیزیکی، تجهیزات و نیروی انسانی لازم است و این نیروی انسانی کارآمد است که با استفاده مطلوب از زیر ساخت ها و تجهیزات سلامتی را به ارمغان می آورد.

هاشمی ادامه داد: کادر پرستاری با الگو گرفتن از حضرت زینب (س) آسایش و راحتی خود و خانواده  را برای خدمت به مردم صرف کرده وصحنه هایی فوق العاده خلق نموده که زبان از بیان آن قاصر است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تصریح کرد:  وفاداری پرستاران با عهدی که با خدای خود و مردم داشتند در تاریخ ثبت شده و نامگذاری روز ولادت حضرت زینب کبری (س) پیام آور عاشورا، به عنوان روز پرستار نشان دهنده عظمت راه پرستاران است.

 

 

کد خبر 1125230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha