انقلاب سیدالشهدا (ع) با فداکاری های حضرت زینب (س) به ثمر رسید

حجت الاسلام اکبر افشارانش گفت: انقلاب سیدالشهدا (ع) با فداکاری های حضرت زینب (س) به ثمر رسید و آن حضرت مادر شهید، خواهر شهید و اسوه زنان بهشتی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۱۹ آذر ماه حجت الاسلام «اکبر افشارمنش»، در خطبه های نماز جمعه رودبار جنوب، با طرح این سوال که ️اگر مذاکرات برجام به نتیجه نرسد چه می شود؟، گفت: در این صورت باید فرهنگ سازی برای تولید و زیر سازی انجام شده و قانونی برای اصلاح کسب و کار، فروش اموال مازاد شرکت ها و مبارزه جدی با فساد تدوین شود.


امام جمعه رودبار جنوب ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، بیان کرد: انقلاب سیدالشهدا (ع) با فداکاری های حضرت زینب (س) به ثمر رسید و آن حضرت مادر شهید، خواهر شهید و اسوه زنان بهشتی است.



وی اظهار کرد: ️شخصیت، تحت تاثیر وراثت، محیط، تعلیم و تربیت است که حضرت زینب (س) به بهترین وجه آنها را دارا می باشد.


حجت الاسلام افشارمنش تاکید کرد: در بین مفاهیم اسلامی، مفهومی بالاتر از تقوا نیست، تقوا یعنی این که انسان بتواند نفس خود را مدیریت کرده و حلال و حرام خداوند را رعایت کند.


خطیب جمعه رودبار جنوب ادامه داد: برخی در تصمیم گیری ضعیف هستند چرا که همت آنها کم است و انسان باید بلند همت باشد تا در کارهای بزرگ موفق شود.


وی اظهار کرد: همت انسان باید به آخرت تعلق بگیرد و در راه بندگی خداوند باشد و حضرت علی (ع) می فرماید؛ ارزش هر انسانی به بلندی همت او است.


حجت الاسلام افشارمنش در خاتمه️ عنوان کرد: نصب استانداران حق وزارت کشور است اما باید به افکار عمومی توجه شود اما در انتصاب استاندار کرمان به آن توجه نشد که امیدواریم به این مسئله مهم توجه شود.

کد خبر 1125255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha