زنان در انقلاب و دفاع مقدس نقش زینب گونه خود را به خوبی ایفا کردند 

حجت الاسلام محمد رئیسی فرد گفت: زنانی در انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس نقش زینب گونه خود را به خوبی ایفا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۱۹ آذر ماه ظهر امروز ۱۹ آذ  ماه حجه الاسلام «محمد رئیسی فرد» در خطبه های نماز جمعه کهنوج، ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (س)، روز پرستار و شهدای عرصه سلامت، گفت: نقش زینب کبری (س) در واقعه کربلا بی بدیل بود و خطبه فراموش نشدنی آن حضرت در بازار کوفه شبیه به خطبه های امیرالمومنین علی (ع) بود.


امام جمعه موقت کهنوج افزود: در امتداد مسلک و روش حضرت زینب (س) زنانی در انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس نقش زینب گونه خود را به خوبی ایفا کردند.


وی ابراز کرد: یکی از خواسته های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باز سازی انقلابی است و ایشان انقلابی را مفهومی بنیادین می‌دانند و نه سطحی. یعنی بازسازی این نیست که صرفا چند نفر از کارگزاران عرصه فرهنگ تغییر پیدا کنند.


حجت الاسلام رئیسی فرد بیان کرد: رهبری می‌فرمایند؛ این بازسازی باید حکمت‌آمیز و خردمندانه باشد و ما باید به شکوفایی در عرصه فرهنگ کمک کنیم، البته با حرکت‌های غلط هم مقابله خواهیم کرد، اما تکیه‌گاه اصلی بحث شکوفایی است، این معنا جهت‌ها را به ما نشان می‌دهد.


خطیب موقت جمعه کهنوج با بیان این مطلب که در مذاکرات وین ایران با یک هیئت بلند پایه و کارشناسی شده وارد میدان شده است، اظهار کرد: ایران با سه خواسته وارد مذاکرات شده است.



وی ادامه داد: رفع تحریم های مغایر با برجام یکی از این خواسته است، دشمن کارش دشمنی است و ما نباید در مقابل دشمن احساس ضعف از خود نشان بدهیم.


حجت الاسلام رئیسی فرد عنوان کرد: خواسته دوم تضمین های لازم است چرا که مومن از یک سوراخ دو بار گزیده نمی شود و خواسته سوم  سند راستی آزمایی اقدامات طرف مقابل است.


امام جمعه موقت کهنوج در خاتمه با تاکید بر این که صدای مردم جنوب استان کرمان باید شنیده شود، عنوان کرد: آغاز فصل برداشت محصول کشاورزی است اما محصول آنها با قیمت پائین که  مخارج آن را هم تامین نمی کند، انتظاری که مردم جنوب کرمان از دولت انقلابی و مردمی  دارند تدبیر به موقع برای حل این مشکل شود.

کد خبر 1125256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha