آمریکا به دنبال گرفتن امتیاز از ایران و دولت جمهوری اسلامی است 

حجت الاسلام کاظم صادقی گفت: دولت عهد شکن آمریکا که باید جوابگوی بد عهدی های خود باشد اما مجدد به دنبال امتیاز گرفتن از ایران و دولت جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۱۹ آذر ماه ظهر امروز حجت الاسلام «کاظم صادقی» ضمن تبریک میلاد حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، گفت: این امر که در جمهوری اسلامی روز پرستار را با ولادت زینب کبری (س) هم زمان قرار داده اند معنای بزرگی دارد و یک نوع هشدار و بیدارباش به زنان جامعه ما است که نقش اصلی خودتان  را پیدا کنید.


امام جمعه زهکلوت افزود: عظمت زن درآمیختن عجب و حیا و عفاف زنانه است که با عزت یک زن مسلمان همراه است و نباید زنان درگیر دنیای فاسد غرب که شخصیت زن را با روش های غلط و انحرافی معرفی می کند، شوند.


وی با اشاره به نقش و رسالت مهم پرستار، بیان کرد: لحظه لحظه کار پرستاری یک حسنه الهی است و ثانیه ثانیه حرکت پرستار در لحظه خدمت یک نوع عبادت بزرگی است که با انجام درست این رسالت، اخلاق پرستاری یک فریضه سنگین است چرا روح و جسم مریض در اختیار پرستار است.


حجت الاسلام صادقی تصریح کرد: جامعه و مسئولین باید کرامت و بزرگی پرستاران را همان طور که در خور شان و جایگاه آنها است، حفظ کنند.


خطیب جمعه زهکلوت عنوان کرد: مهمترین پرسشی که این روزها در محافل مختلف به گوش می رسد این است که اگر مذاکرات به نتیجه نرسد اوضاع اقتصادی کشور چگونه خواهد شد؟ در پاسخ باید گفت؛ مهمترین نکته این است که تحریم را باید خنثی کرده و این امر با رعایت نکات مهمی دست پیدا خواهیم کرد.


وی ابراز کرد: ما در جامعه باید این واقعیت را بپذیریم که تحریم تاثیر حداقلی خود را بر جامعه خواهد گذاشت اما نباید نجات اقتصاد کشور را نباید به مذاکرات گره زد.


حجت الاسلام صادقی ادامه داد: انجام مذاکرات صرفا برای رفع تحریم ها است این یعنی دولت برخلاف تصور بعضی ها هر راهی را برای نجات و بهبود معیشت مردم امتحان می کند.


امام جمعه زهکلوت خاطرنشان کرد: باید فرهنگ کار جهادی و مدیریت جهادی همراه با عقلانیت و تدبیر از سوی مردم و مسولین جدی گرفته شود.


وی تصریح کرد: جنگ روانی که صهیونیست ها همراه با آمریکا به کار گرفتند نشان از عجز و ناتوانی آنها در مقابل ملت ایران است و با تهدیدات و لفاظی خود به دنبال تحت فشار قرار دادن غربی ها در راستای گرفتن امتیاز از ایران هستند.



حجت الاسلام صادقی اضافه کرد: آنها با ارائه اطلاعات غلط و گمراه کننده در مورد ایران و برنامه هسته ای به دنبال منحرف کردن اصل مذاکرات هستند.

 

خطیب جمعه زهکلوت تاکید کرد: آمریکایی ها با بسیج کردن رسانه های وابسته به خود به دنبال دست یابی به آرزوهای محال هستند و این همان نتیجه مطلوب دولت عهد شکن آمریکا است که باید جوابگوی بد عهدی های خود باشد اما مجدد به دنبال امتیاز گرفتن از ایران و دولت جمهوری اسلامی است.


وی یادآور شد: اخیرا فیلمی به نام بانوی بهشت با نویسندگی یاسر الحبیب و تهیه کنندگی دولت انگلیس ساخته شده که قرار است اکران شود و هدف از اکران این فیلم نفرت و تفرقه افکنی و تهیج تعصبات نژادی به منظور توهین به مذاهب اسلامی و مورد هجمه قرار دادن اصل اسلام است و این کاملا ناقض دستورات بزرگان و مراجع عظام تقلید مبنی بر حفظ وحدت است.


حجه الاسلام صادقی در خاتمه ضمن تذکر جدی به مسئولین نسبت به وضعیت  آب آشامیدنی بخش جازموریان و شهر زهکلوت، عنوان کرد: مردم خواستار رسید گی فوری به وضعیت آب آشامیدنی و بهبود فوری این مشکل هستند.

کد خبر 1125257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha