نگاه عدالت محور، التیام بخش دردکهنه محرومیت در لرستان است

امید مردم محروم مانده لرستان امروز به نگاه عدالت محور، فساد ستیز وجهادی دولت سیزدهم بسته شده است.

خبرگزاری شبستان_ خرم آباد، امروز(19 آذر) استان لرستان میزبان نخستین سفر هیئت دولت سیزدهم به این استان است و لرستانی ها به رسم دیرینه مهمان نوازی مدت هاست در انتظار ورود دولتمردان هستند و چشم امید به برنامه های دولتمردان بسته اند.

 

مردمی بودن، عدالت محوری، فساد ستیزی از ویژگی های دولت سیزدهم است که امروز چشم امید مردم لرستان به این شعارها بسته شده است تا شاید پش از سال ها کم توجهی به این استان قدمی در راستای رفع موانع و مشکلات برداشته شود.

 

لرستان از بیکاری و نبود شغل رنج می برد و امید می رود دولت با برنامه ریزی در راستای بهره برداری از ظرفیت های بومی و حمایت های ملی در راستای رفع دغدغه استان بهره برداری کند.

 

امید می رود برنامه ریزی دولت سیزدهم و شعار عدالت محوری التیامی بردرد کهنه بیکاری، معیشت و اقتصاد استان لرستان باشد.

 

لرستان سرزمینی غنی از پتنانسیل های خدادادی است و آب و خاک به عنوان مهم ترین زیرساخت تحقق رشد و توسعه است که این زیرساخت های در استان لرستان به خوبی وجود دارد.

 

به رغم استعدادهای خدادادی استان لرستان سالهاست از بیکاری، نبود صنایع و .... درد می کشد و با توجه به استعدادهای استان در حوزه آب و خاک، تنها راه برن رفت استان لرستان از معضل بیکاری ایجاد سدو تعیین حق آبه لرستان است.

 

تکمیل و بهره برداری ازسد معشوره و دیگر سدهای در دست ساخت و راکد مانده، مهم ترین مطالبه مردم لرستان از رئیس جمهوری عدالت محور است.

 

با بهره برداری از سد معشوره کشاورزی در دو شهرستان کوهدشت و نورآباد به مرحله شکوفایی خواهد رسید واستان لرستان دربسیاری از تولیدات کشاورزی به مرحله خودکفایی خواهد رسید.

 

اگرسد معشوره، سد بختیاری و سد زیبا محمد به مرحله بهره برداری برسند  از ظرفیت آب استان در راستای رونق کشاورزی و تولید استفاده شده و شاهد جهش بزرگی در حوزع اشتغال، تولید و بهبود معیشت مردم استان خواهیم بود.

 

احیای صنایع راکد مانده و تعطیل شده در استان لرستان، رونق شهرک های صنعتی که در بسیار ی از مناطق استان لرستان شبیه مخروبه شده و در تملک بانک ها قرار دارند، راه آهن خرم آباد، سد معشوره و..... از مطالبات مردم لرستان که در صورت توجه دولت و احیای این ظرفیت ها در حوزه اشتغال، معیشت و تولید در استان شاهد جهشی بزرگ خواهیم بود.

 

امروز چشم امید لرستانی ها به برنامه های دولت سیزدهیم بسته شده است و سراسر استان لرستان چشم و گوش شد تا شاید نگاه عدالت محور، فساد ستیز و جهادی دولت سیزدهم التیام بخش درد کهنه محرومیت، بیکاری و بهبود معیشت مردم استان باشد.

 

کد خبر 1125261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha