پرستاران تفسیری حقیقی از حضور، حماسه، ایثار و انسانیت هستند

حسنوند گفت: پرستاران میهن ما چه در دوران هشت سال دفاع مقدس که نقشی بی‌نظیر در پشت جبهه‌ها ایفا کردند، چه در بحران‌ها و حوادث طبیعی مختلف همواره تفسیری حقیقی از حضور، حماسه، ایثار و انسانیت بوده‌اند.

«فریدون حسنوند» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با تبریک به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار کرد: نامگذاری ولادت حضرت زینب (س) به عنوان روز پرستار، بیانگر ارزش متعالی و جایگاه ویژه بخشی از جامعه است که زندگی خود را وقف مرهم گذاشتن بر آلام و التیام دادن زخم‌های مردم کرده‌اند.

 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی افزود: پرستارانِ ما با تأسی از بانوی سرافراز کربلا که در بدترین شرایط و پس از مصیبت‌های بزرگ با صبر، بردباری، اقتدار و شهامتی بی‌نظیر، یک‌تنه بار سنگین پرچم پرافتخار ولایت را بر دوش گرفت و رسالت مهم پرستاری از بازماندگان دردمند و بیماران اهل بیت (س) را به انجام رساند، در هر شرایط دشواری حضور مؤثری دارند تا حامل انسانی‌ترین عنوان جهان یعنی پرستار باشند.

 

وی با اشاره به اینکه پرستاری نه یک شغل بلکه موهبتی ارزشمند از سوی پروردگار است اذعان کرد: پرستاری، تلفیقی از محبت، مهربانی، ایثار، نوع دوستی و انسانیت بوده در روح مردان و زنان شایسته که به ودیعه گذاشته شده است.

 

حسنوند تصریح کرد: پرستاران میهن ما چه در دوران هشت سال دفاع مقدس که نقشی بی‌نظیر در پشت جبهه‌ها ایفا کردند، چه در بحران‌ها و حوادث طبیعی مختلف همچون سیل، زلزله، آتش‌سوزی و چه در ۲ سال گذشته که در خط‌مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا رفتاری زینب‌وار و شجاعانه از خود به نمایش گذاشته‌اند، همواره تفسیری حقیقی از حضور، حماسه، ایثار و انسانیت بوده‌اند.

 

کد خبر 1125277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha