وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  به عنوان نماینده دولت در جمع مردم پلدختر حاضر شد

همزمان با سفر استانی هیئت دولت به استان لرستان، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان نماینده دولت در شهرستان پلدختر حاضر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خرم آباد مورد استقبال مدیرکل  و معاونان فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفت و پس از آن به عنوان نماینده دولت به شهرستان پلدختر عازم شد.

 

بازدید از پروژه دایک حفاظتی معمولان، بازدید از قطعه چهارم جاده خرم آباد_ پلدختر، بازدید از ایستگاه پمپاژ واشیان و اراضی سیل زده، دیوار ساحلی پلدختر،  پالایشگاه نفت پلدختر واقع در روستای سراب حمام از جمله برنامه های سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان پلدختر است.

 

دیدار مردمی در محل فرمانداری پلدختر از دیگر برنامه های سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان لرستان است.

 

شرکت در شورای اداری که با حضور هیئت دولت و رئیس جمهور در استانداری خرم آباد برگزار می شود، آخرین  برنامه سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان لرستان است.

 

گفتنی است آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور صبح امروز (جمعه) به همراه برخی از وزرا و اعضای هیات دولت در یازدهمین سفر استانی خود وارد فرودگاه خرم‌آباد در استان لرستان شد.

 

وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهاد کشاورزی، نیرو ، صنعت، معدن، تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ورزش  و جوانان و معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، برخی معاونان وزرا و روسای سازمان‌های مختلف کشوری آیت‌الله رئیسی را در یازدهمین سفر استانی همراهی می‌کنند.

 

کد خبر 1125289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha