نقش آفرینی پرستاران در دوران کرونا در تاریخ ثبت خواهد شد

حجت الاسلام لیوانی با اشاره به زحمات و تلاشهای شبانه روزی پرستاران در راه مقابله با بیماری کرونا، گفت: اهتمام درمانی پرستاران در تاریخ ثبت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «قاسم لیوانی» ظهر امروز (جمعه ١٩ آذر) در خطبه های نماز جمعه شهر گرگان اظهار داشت: در کنار زحمات و تلاش پزشکان و سایر درمانگران باید به طور ویژه ازکوشش پرستاران تقدیر شود.

 

امام جمعه موقت گرگان ادامه داد: پرستاران در راه حفظ سلامت بیماران جان خود را تقدیم کردند و به افتخار تحصیل عنوان شهید سلامت نائل شدند.

 

وی به سالروز ولادت حضرت زینب اشاره کرد و گفت: ایشان فرزند برومند حضرت علی (علیه السلام) و حضرت فاطمه (سلام الله علیها) بودند و در دوران حیات ارزشمند خود نقش بی‌بدیلی در تبیین آموزه های اسلام بر عهده داشتند.


امام جمعه موقت گرگان ادامه داد: اگر خطبه‌های استوار حضرت زینب(سلام الله علیهم) نبود واقعع کربلا در همان دشت نینوا پنهان می ماند.

 

وی افزود: سخنان حضرت زینب (سلام الله علیهم) در کاخ بنی امیه پایه های این سلسله جور  و ظالم را متزلزل کرد.
 

امام جمعه گرگان گفت: روشنگری های حضرت زینب (سلام الله علیها) تا کاخ بنی امیه و عبید الله زیاد ادامه داشت تا جایی که عبیدالله بن زیاد جلسه حضور حضرت زینب (سلام الله علیهع) را بر هم زد تا فریاد زینب س شنیده نشود.

 

وی به سالروز شهادت آیت‌الله دستغیب اشاره کرد و افزود: این شهید محراب برای انقلاب نقش زحمت زیادی کشید و باید یاد و اندیشه های آن شهید بزرگوار در اذهان زنده بماند.

 

کد خبر 1125332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha