تلاش پرستاران در عرصه مقابله با کرونا ستودنی است

حجت الاسلام مدبر گفت: ایستادگی و ایثار پرستاران در عرصه جهاد مقابله با بیماری کرونا ستودنی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، حجت الاسلام «محمدحسین مدبر»، امروز (جمعه ۱۹ آذر) در خطبه های عبادی سیاسی نمازجمعه شهر جهرم با تبریک سالروز ولادت عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری (س)، گفت: اگر انسان مروری بر شخصیت های بزرگ تاریخ داشته باشد حضرت زینب کبری (س) مانند یک خورشید در میان آنها می درخشد.

 

امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه ویژگی این بانوی بزرگ جهان اسلام در رساندن ندای کربلا به نسل های آینده، افزود: پرستاران نیز این افتخار پیدا کردند که زادروزشان با میلاد حضرت زینب (س) همراه شده است.

 

وی با اشاره به اینکه روز «پرستار» گرامی داشت کسانی است که در عرصه جهاد مقابله با بیماری کرونا مردانه ایستادند، عنوان کرد: در ایام کرونا ۶میلیون و ۱۵۰ هزار نفر از مردم کشورمان مبتلا به این بیماری شدند اما حدود ۲ و یک دهم درصد از مبتلایان فوت شدند.

 

حجت الاسلام مدبر ادامه داد: در جهرم و خفر نیز کمتر از یک درصد از آمار مبتلایان فوت شدند.

 

وی عنوان کرد: اگر تلاش ها برای واکسیناسیون و فداکاری پرستاران و کادر درمان نبود تلفات باید بیشتر از آن می شد.

 

امام جمعه جهرم همچنین با اشاره به خشکسالی ها در سرزمین مؤمنان خواستار استغاثه و دعا برای طلب باران شد و پرهیز از ظلم به هم نوعان، پرهیز از ربا و نزول، پرداخت زکات، امر به معروف و نهی از منکر، دوری از دو به هم زنی را عاملی برای نزول برکات خداوند عنوان کرد.

 

حجت الاسلام مدبر در پایان خواستار حمایت از شرکت های دانش بنیان مستقر در مرکز رشد فناوری جهرم در راستای سرمایه گذاری برای تولید و کمک به اشتغال جوانان در این شرکت ها شد.

کد خبر 1125355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha