انتقاد امام جمعه زاهدان از عدم برگزاری مراسم گرامیداشت ۱۶ آذر روز دانشجو در زاهدان

امام جمعه زاهدان گفت: با وجود داشتن دانشگاه های متعدد در زاهدان، به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو مراسم پرسش و پاسخ با دانشجویان را در زاهدان نداشتیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «آیت الله مصطفی محامی» در خطبه های این هفته شهرستان زاهدان به شخصیت حضرت زینب سلام الله علیها اشاره کرد و بیان داشت: از بزرگان الهی همچون حضرت زینب سلام الله علیها درس و عبرت بگیریم و آنها را سرمشق زندگی خودمان قرار دهیم.

 

امام جمعه زاهدان یادآور شد: برای تقویت ایمان، اعتقادات، مبانی فکری و گسترش عمل صالح در جامعه و زندگی خودمان مسئول هستیم تا فرزندان شایسته و فرهیخته به جامعه اسلامی تحویل دهیم.

 

محامی در ادامه خطبه های نماز جمعه به 16 آذر روز دانشجو اشاره کرد و خاطرنشان نمود: دانشگاه های متعددی  در زاهدان داریم و انتظار می رفت جلسه پرسش و پاسخ با دانشجویان داشته باشیم اما دانشگاه های استان تنها به برگزاری مراسم 16 آذر در بستر فضای مجازی اکتفا کردند.

 

وی با بیان اینکه دانشجوی انقلابی «فعال، حساس، باانگیزه، جستجوگر و مطالبه گر» است، افزود: همگان نسبت به تربیت، اخلاق، رشد علمی و پاسخگویی به مطالبات، قشر دانشجویان مسئول هستند.

 

امام جمعه زاهدان در بخش دیگر خطبه های نماز جمعه، میلاد حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار را گرامیداشت و خاطرنشان نمود: نامگذاری میلاد حضرت زینب سلام الله علیها  به نام روز پرستار افتخار برای جامعه پرستاری است.

 

محامی با بیان اینکه پرستاران در محیط کارشان  از حضرت زینب سلام الله علیها الگو برداری کنند، گفت: پرستاران  با توجه به مبانی اعتقادی و دینی می توانند به درستی مسئولیت خودشان را انجام دهند.

کد خبر 1125356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha