شورای عالی انقلاب فرهنگی مقدمات حکومت اسلامی را فراهم کند

حجت الاسلام نکونام به بازسازی و تغییر دستورالعمل های شورای عالی انقلاب فرهنگی اشاره و گفت: اعضای این شورا باید علاوه بر تغییر دستورالعمل ها با نگاه به نکات رهبر انقلاب در موضوعات فرهنگی مقدمات یک حکومت اسلامی را فراهم کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز(جمعه 19 آذر) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولین در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با اشاره به اینکه آمریکا و هم پیمانان او در اروپا به دنبال پیش بردن مذاکره با مذاکره هستند، گفت: آنچه امروز برای کشور ما اهمیت دارد رفع کامل تحریم هاست و مذاکره به تنهایی موضوعیت ندارد.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه بازگشت به برجام بدون رفع تحریم ها نشدنی است، افزود: هرچند مذاکره کنندگان مسائل هسته ای و موشکی را مطرح می کنند اما این ها صرفاً وقت کشی است و ایران با هدف رفع تحریم ها مذاکره می کند.

 

امام جمعه شهرکرد مسئله آب را از مسائل اساسی امروز مردم چهارمحال و بختیاری برشمرد و ادامه داد: در مسئله آب به جای متهم کردن یکدیگر باید با نیایش و دعا به درگاه الهی باران رحمت را تقاضا کنیم هرچند مسئولین نیز باید مدیریت صحیحی در این مسئله داشته باشند.

 

حجت الاسلام نکونام به بازسازی و تغییر دستورالعمل های شورای عالی انقلاب فرهنگی اشاره و اظهار کرد: اعضای این شورا باید علاوه بر تغییر دستورالعمل ها با نگاه به نکات رهبر انقلاب در موضوعات فرهنگی مقدمات یک حکومت اسلامی را فراهم کنند.

 

خطیب جمعه شهرکرد با تبریک ولادت حضرت زینب(سلام الله علیها) و روز پرستار، تصریح کرد: ایشان برای دین اسلام در برابر دشمنان ایستادگی کرد و با خطبه خوانی و تحقیر دشمنان راه امام حسین(علیه السلام) و مکتب ایشان را زنده نگه داشت.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه پرستاران در عرصه کرونا نوع دوستی و ایمان خود را به همگان نشان دادند، اضافه کرد: تعدادی از این عزیزان در راه مبارزه با کرونا جان خود را فدا کردند که خانواده های آنان همانند خانواده های شهدای دفاع مقدس بر خود می بالند که عزیزانشان در راه خدمت به مردم به شهادت نائل آمدند.

 

حجت الاسلام نکونام با تأکید بر اینکه مشکلات و دغدغه های پرستاران باید رفع شود، خاطرنشان کرد: توجه به این قشر همیشه در صحنه و رفع مشکلات آنان بالندگی و تلاش آنان برای خدمت به مردم را افزایش می دهد.

 

کد خبر 1125384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha