اظهارات مقام رژیم صهیونیستی نمایانگر ناتوانی آنان است

حجت‌الاسلام حبیبی با بیان‌اینکه اظهارات مقام رژیم صهیونیستی نمایانگر عجز و ناتوانی آنان است، گفت: تجربه نشان داده آنها برای حمله نظامی، از قبل خبر نمی‌دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رودسر، حجت‌الاسلام «هادی حبیبی» در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه بخش رحیم‌آباد با تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، اظهارکرد: سلامت مسئله مهم زندگی انسان‌هاست که پرستاران در این مورد نقش آفرین هستند.

 

امام جمعه بخش رحیم‌آباد رودسر در ادامه با بیان‌اینکه در عرصه‌های مدیریتی به یک بازسازی انقلابی نیاز داریم، افزود: در کنار بازسازی انقلابی؛ ساختار فرهنگ کشور، انتخاب مدیران کار آمد، دلسوز و انقلابی؛ پیش نیاز پیشگیری از فساد اقتصادی، اداری و رشد فرهنگی و اجتماعی جامعه است.

 

وی تصریح‌کرد: بدون بازسازی و تحول مدیریتی با تربیت مدیران تراز انقلاب و تحول ساختار اداری کشور، تحقق دولت اسلامی در گام  دوم انقلاب اسلامی با اختلال جدی مواجه می‌شود.

 

حجت‌الاسلام حبیبی به مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و گفت: ایران برای مذاکرات سه سند آماده کرد که همه طبق برجام و قواعد و قوانین حقوقی است، اما اکنون سه کشور اروپایی هر کدام بازبانی سخن ازعدم پذیرش مفاد و سند ایران کرده‌اند.

 

خطیب نماز جمعه بخش رحیم‌آباد رودسر با اشاره به اینکه در دوره جدید مذاکرات چین و روسیه بر تداوم مذاکرات تمرکز کرده و از ایران حمایت کرده‌اند، افزود: ایده توافق موقت ایده‌ای طراحی شده آمریکا با اهداف مشخص است واهداف ایران را تأمین نمی‌کند.

 

وی با بیان‌اینکه توافق موقت فقط باعث تخفیف‌های تحریمی(ونه لغوآن) می‌شود و رفع همه تحریم‌ها را در بر نمی‌گیرد و مخالف قانون اقدام راهبردی مجلس مصوبه ۱۸ آذر سال ۱۳۹۹ است، ادامه داد: بنابراین رویکرد ایران، مذاکره برای یک توافق مستمر بر سر رفع یکپارچه تحریم‌ها به همراه تضمین‌های لازم و راستی آزمایی ازاقدامات انجام شده است.

 

حجت‌الاسلام حبیبی اظهارات مقام صهیونیستی را نمایانگر عجز و ناتوانی آنان دانست و خاطرنشان‌کرد: تجربه نشان داده آنها برای حمله نظامی، از قبل خبر نمی‌دهند.

 

امام جمعه بخش رحیم‌آباد رودسر به سفر مقام اول امنیت امارات متحده عربی به کشورمان اشاره کرد و افزود: این سفر یا به خاطر ساختن چهره خوش در بین مسلمانان بعد از ارتباط با اسرائیل و تاسیس سفارت رژیم صهیونیستی یا به خاطر قدرت غیرقابل انکارایران و جبهه مقاومت است.

 

حجت‌الاسلام حبیبی گفت: تیم دیپلماسی کشورمان و مسئولان ذیربط در توسعه و تقویت روابط با امارات ضمن استفاده از این فرصت پدید آمده، باید مراقبت‌های لازم را نیز داشته باشند.

 

 

کد خبر 1125389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha