استاندار اردبیل روز پرستار را تبریک گفت

«سید حامد عاملی» استاندار اردبیل همزمان با سالروز میلاد باسعادت حضرت زینب کبری(س) با صدور پیامی روز پرستار را به جامعه پرستاری استان تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «سید حامد عاملی» استاندار اردبیل همزمان با سالروز میلاد باسعادت حضرت زینب کبری(س) با صدور پیامی روز پرستار را به جامعه پرستاری استان تبریک گفت.

 

متن پیام به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

"من قام علی مریض یوماً و لیله بعثه الله مع ابراهیم الخلیل علیه السلام" – پیامبر اعظم (ص)

 

حضرت زینب (س)، اسوه صبر و شهامت و پیام‌آور شجاع قیام خونین کربلا الگویی ممتاز برای جامعه، به‌ویژه پرستاران تلاش‌گر است که با تاسی از آن بانوی بی‌بدیل، جلوه‌هایی از صبر مقدس را در نظام سلامت کشور به نمایش می‌گذارند و در این مسیر مقدس، حضور موثر و شبانه‌روزی پرستاران در خدمت‌رسانی به مردم، خصوصاً در مبارزه با ویروس منحوس کووید 19 و تلاش خستگی‌ناپذیرشان برای بهبودی بیماران، برگ زرینی بر کارنامه این قشر افزوده که یقیناً در حافظه مردم قدرشناس ما  به یادگار خواهد ماند لذا روز پرستار را باید فرصت مغتنمی برای ارج نهادن به خدمات ارزشمند مردان و زنان خدوم و شریفی دانست که در این کسوت، برای صیانت از نعمت بی‌جایگزین سلامتی، می‌کوشند.

 

اینجانب، فرارسیدن میلاد با سعادت الگوی همیشه جاودانه عشق و ایثار، حضرت زینب کبری(س) را با نهایت مسرت قلبی، به اهالی ولایی استان اردبیل، خصوصاً پرستاران عزیز، در اقصی نقاط استان تبریک می‌گویم و ضمن قدردانی از زحمات و خدمات آنان، توفیقات روزافزون‌شان را از درگاه خداوند متعال مسالت می‌کنم. همچنین به ارواح مطهر شهدای سلامت و نیز پرستارانی که در دوران سراسر شور و افتخار دفاع مقدس، به فیض شهادت نایل آمدند درود می‌فرستم و یاد و خاطره‌شان را گرامی می‌دارم.

 

سید حامد عاملی / استاندار اردبیل

کد خبر 1125392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha