احیای کارخانه های تعطیل شده لرستان راه حل مشکل بیکاری جوانان است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با بیان اینکه احیای کارخانه های تعطیل شده لرستان راه حل مشکل بیکاری جوانان است، گفت: این اقدام سبب زدودن فقر از چهره لرستان می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «سیداحمدرضا شاهرخی»، امروز(19آذر) در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهارداشت: امیدواریم سفر رئیس جمهور به لرستان منشأ برکت باشد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان داشت: احیای کارخانه‌های تعطیل شده موجب زدودن فقر از چهره لرستان می شود.

 

وی در ادامه عنوان کرد: از مهم ترین مطالبات مردم لرستان از دولت احقاق حق آبه با تکمیل سدهای نیمه تمام و در دست مطالعه، بازگشت کارخانه‌های تعطیل شده استان به چرخه تولید، ایجاد صنایع تبدیلی و توسعه مراکز فرهنگی همچون مساجد است.

 

مدافعان سلامت برای خدمت به جامعه از جان خود گذشتند

 

نماینده ولی فقیه در لرستان در بخش دیگری ز سخنانش روز پرستار را گرامی داشت و گفت: پرستاران را ادامه دهنده راه حضرت زینب(س) هستند.

 

وی با اشاره به اینکه در طول این دو سال شاهد بودیم که مدافعان سلامت برای خدمت به مردم ز جان خود گذشتند، گفت: تلاش شبانه روزی کادر درمان ستودنی است.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در پایان با قدردانی از همراهی مردم در انجام واکسیناسیون کرونا، گفت: این همدلی و همراهی را موجب زدودن هر چه سریع‌تر آثار بیماری کرونا از چهره استان می شود و نشان حمایت از کادر درمان است.

 

کد خبر 1125408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha