لرستان، ظرفیتی برای پیشرفت کشور است

آیت الله مبلغی، از لرستان به عنوان یک ایران کوچک به لحاظ منابع طبیعی یاد کرد و گفت: این استان ظرفیتی برای پیشرفت کشور بوده که نیازمند حمایت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، آیت الله «احمد مبلغی»، امروز(19آذر)، در در دیدار اقشار مختلف مردم لرستان با رئیس جمهور با بیان اینکه مردم در رابطه با موضوع آب باید مساوی دیده شوند، اظهارداشت: نباید آب لرستان از جمله آب سیمره بدون استفاده به هدر برود.

 

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری از لرستان به عنوان یک ایران کوچک به لحاظ منابع طبیعی یاد کرد و افزود: اگر به لحاظ عمران و آبادانی به لرستان توجه شود، می‌تواند موجب پیشرفت کشور شود.

 

وی خاطرنشان کرد: میزان برداشت آب از منابع زیر زمینی لرستان بالا است و این امر موجب افزایش فرو نشست زمین در استان شده است.

 

آیت الله مبلغی بیان کرد: اگر این امر مورد توجه قرار بگیرد، دیگر نیازی نیست که از آب‌های زیرزمینی بیش از اندازه استفاده شود.

 

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری از رئیس جمهور درخواست کرد که نگاه ویژه به استان لرستان داشته باشند و گفت: توجه به حوزه زیرساخت‌ها برای پیشرفت لرستان ضروری است.

کد خبر 1125427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha