سفر هیئت دولت نقطه عطفی در رفع مشکلات مردم باشد

اسماعیلی با اشاره به خسارت گسترده سیل در شهرستان پلدختر، گفت: دولت مردمی همه تلاشش را برای رفع دغدغه های مردم به کار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « محمد مهدی اسماعیلی» امروز (۱۹ آذر) در پایان سفر یک روزه به شهرستان پلدختر به عنوان نماینده ویژه دولت در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در این سفر مشکلات مردم شهرستان پلدختر بررسی قرار گرفت.

 

وی با اشاره به اینکه خسارت سیل 98 در شهرستان پلدختر بسیار گسترده است، افزود: امید می رود سفر امروز هیئت دولت نقطه عطفی در راستای رفع مشکلات و دغدغه های مردم باشد.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: دولت مردمی همه تلاشش را به کار می برد که بخشی از آسیب های سیل چه برای مردم و چه در حوزه زیر ساخت ها را رفع و به نقطه خوبی برساند.

 

اسماعیلی خاطرنشان کرد: با همکاری همه بخش هاو دولت مشکلات فرا روی مردم پلدختر مرتفع شود.

 

وی ادامه داد: مسائل و مشکلات مردم شهرستان پل‌دختر و تمام مواردی که در دیدار با مردم مطرح شد، جهت پی‌گیری و رسیدگی به هیات دولت منعکس می‌شود.

 

اسماعیلی خاطرنشان کرد: به عنوان نماینده رئیس‌جمهور موظفم در این سفر در بازدید از پروژه‌های شهرستان پل‌دختر، هر جا نیاز به تخصیص اعتبار است، برای راه‌اندازی این پروژه‌ها، اعتبار مورد نیاز را به هیئت دولت پیشنهاد دهم.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  ادامه داد: عمده مطالبات مربوط به وزارت‌خانه‌های کشاورزی، صمت ،راه و شهرسازی، نیرو و نفت را به هیات دولت منتقل و بخشی از مطالبات مربوط به حوزه کاری خود را پیگیری می‌کنم.

 

وی بر استمرار و تکمیل دیواره ساحلی شهر پل‌دختر تاکید کرد و افزود: فعالیت این پروژه به علت کمبود اعتبار تعطیل شده که ادامه امتداد آن با تخصیص اعتبار تحقق می‌یابد

 

اسماعیلی خاطرنشان کرد با بازدیدی که از پروژه‌های سطح شهرستان پل‌دختر صورت گرفت، تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آن در نظر گرفته شد، که به هیئت دولت پیشنهاد می‌شود.

کد خبر 1125435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha