تحول همراه با جهش نیاز لرستان است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با بیان اینکه تحول به تنهایی در لرستان راه به جایی نمی برد، گفت: تحول همراه با جهش نیاز لرستان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «سیداحمدرضا شاهرخی»، دقایقی پیش در شورای اداری لرستان که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار داشت: با امید به موفقیت و آینده ای روشن است که می توانیم به مقصد نهایی نائل شویم.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه فعالیت های بدون امید به موفقیت و آینده روشن راه به جایی نمی برد، گفت: امید به موفقیت موتور محرکه ای است که باعث می شود کسانی که دلداده انقلاب سلامی هستند در رسیدن به آمان ها مستحکم بایستند و این مهم در پیشینه لرستان آشکار است.

 

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران از آغاز تاکنون با این امید به موفقیت در رسیدن به آرمان ها حرکت کرده است و هرچند خط رسانه دشمن تلاش می کند القا کند که این مسیر راه به جایی نمی برد؛ ولی در اموری که متکی به توان داخلی شدیم نشان دادیم، با اتکا به نیروی داخلی و انقلابی، روحیه انقلابی و امید به موفقیت توانسته ایم آینده ای روشن برای کشور رقم بزنیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: اصلاح نظام مالیاتی و مالیات بر خانه های خالی که تعدادشان دو هزار و 500 هست، تسهیل واردات و صادرات، مسائل مربوط به گمرک، بورس، فرار مالیاتی، هدفمندی یارانه ها به سمت نیازمندان و پرداخت حقوق های نجومی، توجه به مسائل فرهنگی که بخشی از آن سبک زندگی اسلامی است، از مسائلی است که نیازمند است در سطح کلان مورد توجه قرار گیرند.

 

وی با بیان اینکه داشته های لرستان بیش از کاستی ها است، خاطرنشان کرد: برای رقم زدن آینده خوب برای لرستان نیازمند تحول همراه جهش هستیم چراکه تحول بدون جهش به نتیجه نمی رسد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: در چهار محور اساسی در بحث سدها بخصوص سد معشوره و سد بختیاری و تخصیص آب لرستان، بحث کارخانه و صنایع و کارگاه های تعطیل شده و در حوزه دینی و فرهنگی نیازمند نگاه ویژه دولت به استان لرستان هستیم.

 

کد خبر 1125450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha