نتیجه صبر و استقامت حضرت زینب(س)  را می‌توان در ماندگاری قیام عاشورا به وضوح مشاهده کرد

حسینی گفت: نتیجه صبر و استقامت حضرت زینب(س) را می‌توان در ماندگاری قیام عاشورا به وضوح مشاهده کرد .

«سیدجواد حسینی» در گفت وگو با خبرنگار شبستان در ملایر با تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار گفت: ولادت باسعادت حضرت زینب کبری (س)، اسوه و الگوی بی‌نظیر صبر و استقامت در تاریخ اسلام، با عنوان روز پرستار در تقویم نامگذاری شده است..

 

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به ویژگی‌های این بانوی بزرگ اسلام افزود: وجود ایشان گواه صادقی از روحیه صبر و استقامت در برابر سختی‌ها و شدائد و زمینه‌ساز تحمل و بردباری در مواجهه با مصائب  و مشکلات است و نتایج این صبر و استقامت را می‌تواند در ماندگاری قیام عاشورا به وضوح مشاهده کرد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر افزود:  شهدای جبهه سلامت از مرگ نترسیدند و شجاعانه برای دفاع از هموطنان خود به میدان آمدند و در واقع پرستاران ما با الگوگیری از حضرت زینب(س) در مقابله با کرونا حقیقت پرستاری را به نمایش گذاشتند.

 وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و فداکاری پرستاران تصریح کرد: امروز پرستاران مدافعان سلامت در خط مقدم مقابله با ویروس منحوس کرونا هستند که با از خود گذشتگی و فداکاری از جان، روح و روان مردم جامعه پرستاری می‌کنند.

وی اضافه کرد:  ما قدردان زحمات و تلاش‌های کادر درمان و پرستاران هستیم، چرا که پرستاری شغل دشوار و والایی است.

وی با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی در راستای مقابله با کرونا تصریح  کرد: بسیجیان در این برنامه به کمک کادر درمان رفته و در قرارگاه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی مجاهدانه مشغول درمان و غربالگری مردم هستند.

کد خبر 1125451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha