ایجاد اشتغال عزتمندانه برای بانوان وظیفه ما است

خزعلی، با بیان اینکه ایجاد اشتغال عزتمندانه وظیفه ما است، گفت: در اجرای طرح اشتغال خانواده محور لرستان پایلوت قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «انیسه خزعلی»، دقایقی پیش  در شورای اداری لرستان اظهارداشت: اینکه ما در شهرستان نورآباد لرستان شاهد حضور زنان کار در میدان هستیم، وضعیتی دردناک بوده و باید زمینه اشتغال این زنان فراهم شود.

 

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده افزود: البته این زنان غیرت، همیت و عزتمندی را پاس می دارند و ما موظف هستیم که اشتغال را عزتمندانه فراهم کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: پیشنهاد  می شود که مصوبات قبل از سفر به بعد از سفر اگر منتقل شود واقعی تر و مطابق با نیاز منطقه خواهند بود و اثرگذار تر هست.

 

خزعلی به وضعیت بیمارستان کوهدشت اشاره کرد که شایسته جمهوری اسلامی نیست، اشاره کرد و گفت: وضعیت این بیمارستان باید به صورت جدی پیگیری شود.

 

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده عنوان کرد: از رئیس جمهور درخواست می شود که به مناسب ولادت حضرت زینب، برای بانوان لرستان یک عیدی نظر بگیرد و برای مرکز ناباروری لرستان ۱۲ میلیارد اختصاص دهند که تا پایان سال به بهره برداری برسد و 100 میلیارد تومان نیز برای ایجاد اشتغال خانواده محور اختصاص یابد.

کد خبر 1125470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha