ایجاد خودباوری در زنان پادزهری در قبال هجمه دشمنان است

عابدینی گفت: رساندن بانوان به خودباوری، پادزهری در قبال هجمه دشمنان است که باید در راس کار فرهنگی جامعه قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، عابدینی دکترای روانشناسی و مشاوره خانواده کشور  در کارگاه آموزشی اقشار تاثیرگذار ویژه طلاب سنتی، حوزوی و دانشگاهی اهل سنت سنندج که با موضوع تحکیم بنیان خانواده و به همت اداره تبلیغات اسلامی سنندج برگزار شد، اظهار کرد: در شرایطی که غرب با تمام ادوات آماده جنگ فرهنگی با ماست لازم است با تجهیز بانوان به سلاح آگاهی، سواد رسانه‌ای، آموزش روابط خانوادگی، مدیریت داخلی خانه و خانواده، در راستای تعدیل این مشکلات منشأ اثر باشیم.

 

 

عابدینی افزود: جبهه معاند تمام هم و غم خود را در راستای ضربه زدن به بلاد اسلامی از طریق ضعیف کردن بنیاد خانواده به کار گرفته است از این‌رو رساندن بانوان به خودباوری، پادزهری در قبال هجمه دشمنان است که باید در راس کار فرهنگی جامعه قرار بگیرد.

 

 

وی بیان کرد: مادری که فاقد اعتماد به نفس است، ارزش زن بودن خود را ندانسته وحتی خود را محدود در حصار محدودیت‌های اجباری جامعه می‌داند و هرگز نمی‌تواند مادر پویایی باشد بنابراین این سکون وعدم پویایی مادر منجر به افزایش آسیب‌های بی‌شمار خواهد شد.

 

 

دکترای روانشناسی و مشاوره خانواده کشور اعلام کرد: بی‌شک فرزندی که تحت تلمذ و تربیت مادری ناآگاه قرار بگیرد نمی‌تواند در تعالی جامعه مؤثر باشد.

 

 

وی درباره رسالت خطیر دستگاههایی که متولی کار فرهنگی هستند، تصریح کرد: رصد آسیب‌ها، آموزش و پیش رفتن به سوی تعدیل آسیب‌ها و رسیدن به نقطه مطلوب که کمال بشریت در آن خلاصه خواهد شد نیازمند توجه متولیان فرهنگی است.

 

 

گفتنی است؛ از سوی سازمان تبلیغات اسلامی، به حاضران در دوره مورد نظر گواهی پایان دوره داده خواهد شد.

 

 

کد خبر 1125487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha